fredag 23 september 2011

Tävlingsdax !

Då var det dags för min
”jag är så glad för att jag är DT för PY Hobby- tävling "!
Kolla in detta!!!
PY Hobby sponsrar med denna härliga vinst!
♥♥♥♥♥♥

REGLER
 För att vara med i tävlingen
ska du skapa ett kort efter denna bild.

* Du får tolka den fritt.
* Ditt kort skall var nygjort till denna tävling.
* Ett bidrag per person.
* Lägg upp ditt alster i din blogg,
länka till
http://www.pyhobby.se/
*Lämna en kommentar i min blogg i detta inlägg!
*Senast den Lördagen den 8/10 kl: 23:59


VINNER:
Gör den som får flest röster utav
oss i DT-teamet och av PY Hobby.

Ska bli så spännande att se vad ni hittar på
för kreativt med efter bilden.
Jag hoppas att vi får många bidrag .
Ja, låt kreativiteten flöda ordentligt nu!
Jag gjort mig min alldeles egen tolkning av bilden .
Här har jag använt många rosa färger och spets och pärlor.
Hoppas att även min tolkning kan få igång skaparsuget hos er…!
♥♥♥
Önskar er skön helg!
Glöm inte titta in hos Py Hobby å kika runt
bland alla underbara produkter! =)
Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

27 kommentarer:

Therese sa...

Åååå vad roligt med en liten tävling. Nu ska jag skapa något =D
Glad för din skull att du blivit DT. =)
Hoppas du får en bra helg.

onkis sa...

Vilken härlig tävling,
nu måste jag gnugga hjärncellerna..

Ditt kort är ju jätte fint,tur att inte du får vara med och tävla :)
Kram.

Maritha sa...

MEEEEN seriöst.....jag döööör ju så fint du gjort vännen!!! Rosa rosa rosa...mmmmmmm!!! =) Kul att se hur det går i tävlingen nu! =)

Kram kram och trevlig helg

Anneli Mellstrand sa...

Yes yes yes jag skall vara med ...det är första gången jag skall försöka göra något utifrån en skiss .......
Du hade ju fått till det som vanligt ......lätt avundsjuk blir man när man ser vad du får ihop .......men jag skall nog gnugga mina geniknölar över helgen ........och försöka göra något som man blir nöjd med ....
Trevlig helg
Krammmmmmm

//anneli

Carina sa...

Vilket fint kort du gjort.
Ska fundera lite på denna tävling. Har inte varit med tidigare

Marita Johansson sa...

Wow vilket superfint kort du har gjort.
Vilket superfint pris.
Hoppas att det kommer mååånga bidrag.
Trevlig helg
Kramis snojbi

Lena sa...

Grattis till ditt DT jobb. Ett underbart kort du har gjort. Gav mig inspiration och jag ska försöka få till ett alster till din tävling. Roligt! Ha en trevlig helg. Kram Lena

Yvonne sa...

Halloj och stort GRATTIS till att du är DT hos PYHobby.
Jag blev inspirerad direkt av din bild för just dom färgarna gillar jag och nu är mitt bidrag färdig och ligger i min blogg.
http://yvonnesscrapkort.blogspot.com/2011/09/tavlingsbidrag.html

Önskar en trevlig helg!
KRAMAR//Y

Yvonne sa...

Det ser ut som inte hela min adress till bidraget kom med i förra inlägget. Här kommer det igen =)

http://yvonnesscrapkort.blogspot.com/2011/09/tavlingsbidrag.html

Anneli Mellstrand sa...

Hej svejs
Nu är mitt bidrag färdigt och ligger i min blogg ......
det ligger i sidebaren ....

annelimellstrand.blogspot.com

//anneli

Lena sa...

Hejsan!
Nu är mitt bidrag klart. Finns att se här.
http://lenika7.blogspot.com/2011/09/bara-till-dig.html

Ha en trevlig dag. Kram Lena

Eva sa...

Jag tävlar aldrig...det blir bara inte av, men jag gillar ditt eget kort jättemycket, du är mästare på att få det vackert.
Ha en fin vecka
kram Eva

Karin sa...

Vilket vackert kort! *ler*jag vill ju oxå vara med å vinna detta fina!! haha.. kul med en tävling! =)
kram på dig!

San sa...

Grattis till DT-platsen!
Nu vill jag vara med och tävla och mitt kort hittas här: http://sansdesign.se/?p=1177

Lilla Pyssel Inger sa...

Vilken underbar tävling man kanske ska försöka att vara med hmmm....

Ditt kort som du har skapat är helt ljuvligt vackert med härliga färger och dekorationer så snyggt:)
Du är så himla duktig:)

Önskar dig en underbar måndag och vecka:)

Ha det bäst och kramar från Lilla Pyssel Inger:)

Tesa/Therese sa...

Underbart kort....och rosa som jag gillar:) Tack snälla för dina ord hos mig, uppskattas mycket!
Ha det gott!

Kram Tesa

onkis sa...

Nu är mitt kort klart till din tävling.
Har länkat både hit till dig och till PY.
Ha en bra dag!!

Lene sa...

Så kul utmaning, den ska jg absolut försöka vara med i!
Underbara kort du gör!
Kram lene

Eva J sa...

Grattis till ditt uppdrag och jag gratulerar även Py Hobby då de får en så duktig tjej i sitt team. Klart jag vill vara med i din tävling och fira så här kommer mitt bidrag
http://eviebee.wordpress.com/2011/09/28/rosa-kort/
Önskar dig en skön kväll
Kram Eva

Lena B E sa...

Hej Anneli!
Grattis till DT uppdraget! :)
Åh vilket jättefint kort du har gjort som inspiration! :)
Jag vill gärna vara med i din tävling, här finns mitt kort...
http://lenasbloggsida.blogspot.com/2011/09/fodelsedags-kort.html
Tack för en rolig tävling.
Ha det så bra.
Kram Lena

Jok_96 sa...

Alltid kul med tävlingar....
Och inspirationsbilden är helt underbar, kortet du gjorde föll mig in i smaken, jättefint.

Grattis till DT jobbet, PY hobby har jättefina saker och till en billig peng dessutom, jag brukar shoppa loss hos dem så ofta jag kan.

Kram Johanna.

Lene sa...

Hej Annelie!
Här kommer mitt bidrag till din tävling!
http://leneskortblogg.blogspot.com/2011/09/22-baby-kort.html
ha en skön helg!
kram lene

Gertrud sa...

Jag tyckte det var kul att vara med så du hittar mitt bidrag i min blogg.
gertrud-olofsson.blogspot.com
Kram Gertrud

Susy sa...

Så himla kul Anneli och vilken underbar bild att inspireras av!

Här kommer mitt bidrag:

http://susysscrapmakeri.blogspot.com/2011/10/tavling-hos-anneli.html

KRAMIS SUSY

Therese sa...

Nu har jag gjort mitt bidrag.
Kika in här kattenmia.blogspot.com/2011/10/rosa-och-lila.html
Ha en god helg!

Katja/MezzaNotte sa...

Vilken fin bild att bli inspirerad av. Nu har jag gjort ett julkort efter bilden.

Massa kram och ha en trevlig helg
Katja
http://mezzanotteskapar.blogspot.com/2011/10/julkort-med-rosa.html

Jannike Rebecca Karlsson sa...

Hej hej :) Rolig tävling :) Var tvungen att prova att skapa ett kort med spets :)
Har nu lagt upp de på min blogg:
jannikespyssel.blogspot.com