lördag 17 september 2011

Jag har två glada nyheter att berätta idag ....

För tag sedan fick jag en mejl från Anna på Panduro
om  jag var intresserad av att testa
någon av de nya materialsatserna.
Så klart tackade jag ja, det är ju så kul få testa något nytt!
Förra veckan kom ”kortkit Sweet Owl " hem till mig
I kitet låg det, kuvert, mönster papper,
diecuts, pell-off, bokstäver, rhinestonesickers,
tags och häftkuddar
 
Ugglorna är så söta som följde i kitet!
Det blev två kort med ugglor, har vi det första.
Här har vi det andra kortet!
Det är samma mönsterpapper på bägge två,
men dom helt olika varandra
 
Tack Anna för jag fick testa kort kitet "Sweet Owl".
Klicka HÄR  för att komma till kitet!

Jag är numera stolt medlem i PY Hobby´s Design team!!
Fick ett underbart DT-paket, som damp ner brevlådan går.
Med så mycket papper, blommor, blad, pärlor, charms.
Ni har väl inte missat denna
underbara webbshop med så mycket fint!
Klicka
HÄR för å komma till webbshopen!

Det skall bli såååå himla roligt! *glaaaad*
Snart kommer jag att ha en
"jag-är-så-glad-för-att-jag-är-dt-för-PY Hobby-tävling" 

så håll utkik här i bloggen...
Önskar er skön helg!
Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

14 kommentarer:

Annette sa...

Grattis till dej, du gör så fina kort o ugglorna är ju för söta.
stor kram o trevlig helg

Outi sa...

Stort grattis till DT-uppdraget! Dina ugglekort är så söta!

Kramar, Outi
http://pappersgalen.blogspot.com/

Yvonne sa...

STORT GRATTIS!
Jättefina kort
trevlig helg!
Kram//Y

onkis sa...

GRATTIS till ditt DT uppdag och kul att få pröva lite nya saker från Panduro.
Ha en trevlig helg!

Marita Johansson sa...

Snygga kort det blev av panduropaketet.
Grattis till DT uppdraget nu blir vi DT kompisar
Kramis

Susy sa...

Härligt paket från Panduro som du gjorde ett sånt fint kort med!
STORT GRATTIS till ditt DT uppdrag för PY, du är så himla duktig!

KRAM PÅ DIG OCH TREVLIG HELG!
SUSY

Lisan sa...

Ojojoj här har vi en som ligger i. Stort Grattis till ditt nya uppdrag. Underbart kort du har gjort. Grattis önskar LIsan

Marita sa...

Gratulerer med oppdraget:). Panduro har så mye flott♥. Dette var et nydelig kort i lekre farger♥. Du er så flink til dette:)

Klem Marita

Carina sa...

Grattis till dig. Jättefina ugglekort

Erica sa...

Trevligt DT uppdrag, och du har skapat två ursöta kort av det!

Presentasken har jag som jag skrev i inlägget redan gett bort, vid konfirmationen i maj, och den blev väldigt uppskattad!! Jättekul! Och lika roligt att scrappa den. Mina favoritpapper också, helt enkelt ljuvliga!

Trevlig helg! Kram, Erica

Katja/MezzaNotte sa...

Sååå massa grattis till ditt nya DT uppdrag!! Du kommer att göra en massa fint!! Fint blev det Panduros prylar!!

Kul och en massa kram Katja

Maritha sa...

Grattis grattis till dt-jobbet!! Jag är lika glad jag,för jag är oxå en av dom lyckliga som fick en plats!! =)
Hoppar på som förljar av din blogg så jag inte missar nåt du gör!! =)

Kram Maritha

Chris_P sa...

WOW vilka fina kort!!! Grattis till DT-uppdraget!!

O du - missa inte min bröllopscandy!

Lisa-olsi sa...

GRATTIS!
Ett härligt uggelkort,
snyggt ihopsatt :)
Kram