söndag 18 september 2011

Mina första Dt-alster för PY Hobby...

Idag satte jag mig tittade genom mitt
underbara dt-paket jag fick i fredags
När jag såg detta underbara mönsterpapper .
Ville jag skapa ett kort i vintage-stil
Så här blev det ....
 Mönsterpappret är från Lost och Found - Market Street
 Är 30x30cm det följer med 18st ark som är tjocka.
Jag gillar när papperna är tjocka
Här hittar du papperna
Vintage bilden är min privata!
Bara älskar denna charmsen, den är hur söt som helst.
Du hittar den HÄR.
Satte ett metalhörn i ena kanten,
något jag kommer sätta på fler kort.
Ni hittar dom HÄR!
Man får alltid lite spill över,
så det blev lite utstansade blommor
Med en pärla i mitten.
Pärlorna är såååå snygga å billiga!
187 st för bara 15 kr!
 Flera hittar ni HÄR!
  Dies är min privat
Titta in här snart igen för att jag kommer tillsammans med
PY Hobby som sponsrar med en underbar vinst ,
att ha en tävling för att fira att jag har blivit dt! =)
Återkommer om detta.
Önskar er skön söndagskväll!
Glöm inte titta in hos Py Hobby å kika runt
bland alla underbara produkter! =)
Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

19 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Underbara papper.
Vilket snyggt kort du har gjort med många fina detaljer

onkis sa...

Vilket fint kort,du är duktig!
Har handlat många ggr från PY,gillar deras saker.
Ha en bra söndag!

Lilla Pyssel Inger sa...

STORT GRATTIS till ditt DT uppdrag:) Dom har tur som får ha dig som DT för du är så himla duktig:)

Ditt första DT alster har du verkligen gjort bra super snyggt med underbara detaljer och mycket valarbetat kort:) JAG GILLAR MASSOR:)

Förlåt att jag inte har varit och hälsat på dig på ett tag men har haft en blogg paus då jag har varit sjuk och fått tagit det lugnt en stund.

Tusen tack för dina mycket trevliga rader om min skattkista dom uppskattas mycket och gjorde mig mycket GLAD:)

Önskar dig en jättetrevlig söndag och ha det bäst:)

Kramar från Lilla Inger:)

Stephi sa...

stort grattis till Dt jobbet! Kul att du blev vald, du gör så mycket fint. Även detta alster är såå snyggt!

Maritha sa...

Åhhhh så galet fint detta var kära du!! Dom där papprena har jag minsann kollat in,nu MÅSTE jag ju köpa dom! Fågelburen...meeeen så sööööt! (jag vet ,jag är en succer på metallblinget) =)

ha en skön söndag
Kram kram kram till dej

KatarinaR sa...

Stort Grattis till ditt nya Dt-uppdrag!
Kortet är såå fint!
Hoppas din söndagkväll blir toppen!

Susy sa...

Så snyggt!
Har direkt kilat in och gjort en beställning på PY, blev så inspirerad av dig!

KRAM SUSY

Unknown sa...

Vilket fint kort.
Kram Elin

Eva sa...

Varmt GRATTIS till ditt DTuppdrag!!Ditt kort är bara såååå snyggt, gillar allt på det och tycker du har dekorerat "provdockan" så himla fint, en sån die hamnar på önskelistan.
Ha en bra vecka
kram Eva

Carina sa...

Fina papper och ett underbart kort

Unknown sa...

Fantastiskt snyggt! Jag älskar de fina diesen med provdockan, den är så användbar. Papperna är verkligen fina och vilken söt bild, allt i min smak dvs vintage.

Kram

Marthe's kreasjoner sa...

Jättevackert kort du gjort. Så snygga detaljer, och pappret vill man ju bara, måsta man bara, skal man bara HA:)
Superfint

Carina sa...

Grattis till DT uppdraget, jätte fint kort.
Kramis

Annika sa...

Vilket fint kort och grattis till att du är DT hos Pyhobby! :)))

/Annika

Chris_P sa...

WOW vad fint!!!

Ywonne sa...

Grattis till ditt DT-uppdrag...
Fint var ditt första alster :O)
Jag väntar just nu på grejer från PY... kommer nog i morgon...

Ha det bra !

Lisa-olsi sa...

Stiligt!
Jättemysigt kort i
härliga färger.
Kram Lisa

Beatrice sa...

Åh vilket fint kort du gjort! Och GRATTIS! :-D

Susanne sa...

Ett stort GRATTIS till DT uppdraget och kortet är så himla snyggt och jättefint dekorerat!!!
Kramizar Susanne