lördag 3 september 2011

Kort till Pyssel och Plock blogg!

Idag visar jag ett kort i rosa hos Pyssel och Plock
Har klippt ut den här söta pojken
från mönsterpappret
Ladybug and freind

En massa blommor som jag har
stansat ut med punchen
flower jumbo

En liten söt charms
Allt material finns hos
Pyssel och Plock
så kika gärna in där!
 Vintageburken !
Så roligt det var att läsa alla er gissningar om
vilken karamell jag har lagt i burken :-)!

Det var Marianne karamellen :-)
Det var två som hade gissat rätt...
Men den som gissade först och vann är


Grattis!!!
Tusen tack alla goa söta rara
som velat deltaga i min lilla tävling!!!! *glad*

Önskar er skön helg!
Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

11 kommentarer:

onkis sa...

Marianne som är såå gott :)
Grattis till vinnaren.
Kortet du har gjort är verkligen fint.
Ha en trevlig helg!

Anneli Mellstrand sa...

Jippi jag vann, herre min tid så kul vad glad man blir när man vinner något, bjud Peter på lite karameller han tyckte ju om dessa......
Kommer nog va lite mallig att jag gissade rätt......

Krammmmmmm
//anneli

Marita Johansson sa...

Grattis till vinnaren
Kortet är superfint

Lätta och Goda recept sa...

Vilket ljuvligt vackert kort. Blommorna var fantastiska. Du är jätteduktig.

Rackarns, det var Marianne alltså.

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kramar Susanne

PS Jag sitter och lägger in massa nytt till försäljning i Bloppisen ;-)

Eva sa...

Vad kan man säga om ditt kort...underbart!! Såååå fint!
Passar på att gratta Annelie!
Ha det gott
kram Eva

Carina sa...

Grattis till vinnaren:)
Kortet är så FINT:)
Ha en härlig Söndag.
Kramiar

Unknown sa...

Ett jätte fint kort.
kram Elin

Petra/Paradise sa...

TUSAN OCKSÅ!! Å jag som trodde på mariannekarameller också..men eftersom det var taget fick jag gissa på något annat.

Grattis till vinnaren!
Är inte ett dugg avis.....nä, där ljög jag.. :/

Underbart fin vintageburk du gjort Anneli! MÅste definitivt liftas någon gång i framtiden!!! ÄLSKAR dina korsetter du gör på flaskor och burkar!! Så fint! <3

Kortet är jättefint det också!

KRAMISAR

Lisan sa...

Men oj vad har jag missat här. Burken är fantastiskt fin, likaså kortet. Har en liten fråga. När ni bestälde från Thailand, blev det tull på paketet och hur mycket vågade ni beställa för, samt sista frågan. Tog det lång tid?
Jag o en vännina tänkte beställa ihop Kramis från Lisan

Annette sa...

Jättefina saker du visar, blev väldigt inspirerad av vinflaskan, ska faktiskt försöka mej på en sådan.
ha det gott

Lisa-olsi sa...

Jättefint kort,
fina färger.
Kram Lisa