tisdag 20 september 2011

Kort med mönsterpappret Ladybug and Friends !

Idag visar jag ett kort hos Pyssel och Plock
Mönsterpappret har en så underbar vintagebild
som jag har tagit vara på ...
 
Allt material finns hos Pyssel och Plock
så kika gärna in där!
Missa inte dessa erbjudande som Pyssel och Plock
har till sista september. Så in i Shopen å kika
runt bland alla underbara produkter!
Scrappis har hitta en ny plats på våra altan,
där hon ligger spanar ......
 
Önskar er skön tisdag!
Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

12 kommentarer:

Susanne sa...

Superfint kort igen... bilden är jättefin!!
Kramizar

Pysselfröken sa...

Jättesött kort! Härligt rosa.Vilken fin charm. Kram

Anneli Mellstrand sa...

Hej
Du får alltid till det , kortet är jätte vackert, gillade dubbla bårder jättemycket .....

Jag har helt tappat inspirationen , vad gör man då ?????

kram
//anneli

Susy sa...

Verkligen ett super vackert kort!

KRAM KRAM TILL DIG!
SUSY

Yvonne sa...

underbart kort
Scrappis är ju bara sååå söt =))
Tack för ditt gulliga besök hos mig.
Nu ska jag lägga in ett dopkort i bloggen och sen ta en promenad med hunden och leverera det till f.d granne.
KRAMAR//Y

Maritha sa...

Åhhhh kära du vilket helt ljuvligt rosa kort!! Lilla flugan/humlan i kjedjan....sååååååå söt!!! =)

Kram kram

onkis sa...

Ååå,vilket fint kort i mjuka fina färger!
Kram!

Unknown sa...

Jätte fint,
presic som vanligt,
du är så duktig.
Kram Elin

Marita Johansson sa...

Ett sånt underbart kort

Annika sa...

Vilket fint kort, så mycket fina detaljer. :)

Kram Annika

Petra/Paradise sa...

NÄMEN NÄMEN NÄMEN!!! Så roligt
att du också ska till träffen i Vvik!!! *skuttar runt av glädje* :D
Nja, vi åker hem mellan dagarna för vi bor ju inte så långt ifrån Vvik ;)
Får se om vi kommer gå båda dagarna, för samma helg så fyller min pappa 65, min moster 55 och pappa och mamma firar 40årig bröllopsdag ;)
...så nån form av kalas lär det säkert bli den helgen ;)

Kortet är ljuvligt!
Dina små getingar är ju för himla söta!

Många goa kramar till dej sötfis!

//Petra

Lilla Pyssel Inger sa...

Mycket ljuvligt och underbart kort du kan verkligen skapa och få det snyggt till:) Älskar ditt val av färger:)
Gillar också dina detaljer väldigt mycket:)

Å vad roligt att du gillade mina ramar som jag hade gjort om:) Tycker det är så himla kul att göra om gamla saker ge dom nytt liv och utseende och att återanvända dom:)
Tänk vad lite papper, pärlor och blommor kan göra:)

Ha det bäst och massor med kramar från lilla Inger:)