söndag 7 februari 2010

SNÖ och VINTER

Februaris månadstävling pågår för fullt inne på ScrappTorget.
Temat på månadens tävling är SNÖ och VINTER .
Mer information hittar du här.
Vinnaren får ett pris sponsrat av Scrapmania .
Så gnugga geniknölarna och plocka
fram scrapgrejerna så du kan vara med du också! :)

Det här kortet är min tolkning av utmaningen.
Använt lite spillpapper som låg hemma i lådan.
En gullig stickers och lite söta snöflingor
som jag satt fast med 3D- kuddar.
Har också använt symaskinen .
Kika in till Scraptorgets blogg så får du se de andras tolkningar!

Nu till något jätte roligt.,,
Den 27-28 februari helg ska jag på scrapträff i Halmstad
med Gunnie, Caroline och Yoli .
Åh va kul det ska bli!!

Jag håller titta över vilka scrapsakerna jag ska ta med mig !
Svårt att veta vad man ska ta med bara..
Det är alltid något man saknar när man väl är där...

Är det någon mer som ska till träffen i Halmstad
som MiMas Scrapbooking anordnar..


Nu ligger mitt lilla charmtroll klätterträdet och tittar på mig .
Lilla söta Smilla är hon inte för söt !

♥♥♥

Ha en fortsatt mysig och rolig pysselhelg! :-D
Kram Anneli

6 kommentarer:

Caroline sa...

Hej!

Snyggt vinterkort! Det blir så fint när du syr på korten.

Jag längtar också tills vi ska åka iväg till Halmstad.. Ska blir så trevligt!

Vad kul med lite sällskap i scraprummet, så söt..

Ha en skön söndag!! Kram Caroline

Petra/Paradise sa...

Vilket bedårande charmtroll till hårboll du har där hemma! *mys*

Kortet är så himla fint! Håller mina tummar för dej vännen!
Vart kommer motivet ifrån?


Kraaaamiar Petra

Erica sa...

Hej Anneli! Gillar ditt vinterkort, du får alltid till det så fint i bruna färger, andra färger också för den delen, gillar i alla fall den gammeldags känsla du får till!
Korten nedan är superfina de också!

Kram, Erica

ScrapFia sa...

Men du så fint!!! Hade själv tänkt vara med i ScrappTorgets utmaning, men att gå från tanke till handling... Jah, det är alltid kruxet!
Du har så mycket fint att titta på och jag blir riktigt avundsjuk över att du kan åka iväg till Halmstad på en underbar scrapträff och vi andra stackare får hålla till godo med vårt eget tråkiga sällskap ;)
Hoppas du får en underbar helg och inte får ågren för allt fint som antagligen kommer inhandlas...
Må så gott - På återseende Eva

Karin sa...

Vilket härligt vinterkort! Urfint!
Ååh va kul med scrapträff! Ni kommer säkert få galet kul!

Själv skall jag ju iväg på scrapkryssningen snart, det skall bli så himla skoj!
ha det så bra,
kram kram!

Pyzzlis sa...

Så mycket fint du skapat i bloggen, riktigit inspirerande.

Självklart ska jag på MiMa´s scrapträff nu i februari (bor i Halmstad så man har ju nära). Var på den i höstas och det var kanon... kanske vi ses