lördag 20 februari 2010

Artic Sister !

Idag jag visar jag mina alster på ScrappTorget.
Alla i teamet har haft förmånen att skapa
med stämplar från Artic Sisters .
Jättefina stämplar, som verkligen var lätta att använda
Det var svårt att välja ut några av stämplarna
eftersom alla är så läckra . Men dessa valde jag !

♥♥♥

Först ut är bokmärke
Här har jag använt den söta stämpeln med ugglan.

♥♥♥

Sliten Bibel med gammal text
Jag älskar att skapa i VINTAGE,
Bruka riva ut dom underbara gamla papperna
använda dom. Jag gillar att det slitet och trasiga,
fläckiga desto snyggare blir det .
♥♥♥
Några kort har det blivit också...

Kolla in texten , visst är den helt underbar!

♥♥♥

En kärlekskort



♥♥♥

Till sist en altrad chokladkaka,
Denna härliga textstämpel låg med i paketet
,som jag har använt till att altra en chokladkaka !
Den lilla söta hjärtstämplen har också fått var med på ett hörn


Kila nu in till Scrapptorget
där finns mer information om stämplarna.

♥♥♥



Tusen tack ArticSisters för era underbara stämplar
för att jag fått möjligheten att testa dessa underbara stämplar

Tack för titten och trevlig helg!
Kram Anneli

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Helt enkelt UNDERBART allting!
Ha en trevlig helg och hälsa peter
1000000 KRAMAR//Y

Karin sa...

wow wow wow!! Vilka underbara alster du har gjort! Du är så galet duktig!
Hoppas du får en härlig helg,
kram kram!