söndag 21 februari 2010

Kärlekskort !

Ett litet kärlekskort
med en söt ängel från Skogstokig


Vita och rosa blommor och ett hjärta
som dekorerats med några små halvpärlor
och som ger detta kort det lilla extra!!
Som ni ser har symaskinen fått
varit med på ett hörn också ! ;-)


♥♥♥
♥♥



Jag gjorde en bård på kortet,
har jag använt min nya Martha Stewart punch "Valentine Lace" .
Som min söta vän Yvonne har har tagi hem till mig från USA.
Tusen tack har så glad över den...

♥♥♥♥♥♥

Ett tips!
Har du problem med att stansa!
Stansa några gången genom vaxat papper (bakplåtspapper)
eller stansa några gånger genom aluminiumfolie
- så håller du din punch vass


♥♥♥♥♥♥


Ha en fortsatt skön söndag!
Kram Anneli

6 kommentarer:

Gunnies Pysselhörna sa...

Vilken supersöt punch den passar verkligen bra till ditt kärlekskort som är sååååååååååååå gulligt.
Ha en bra dag!
Kram Gunnieeeeeeeeeeeeeeeee

Annica H sa...

Åh så gulligt! Stämpeln är ljuvlig! Me like! :)

Yvonne sa...

Fint som vanligt =)
Me like Martha Stewart.
Jo vi har det riktigt snöigt. Helt otroligt att det kan komma så mycket och sååå himla kalllt idag. I morse nästan -26 *BURR* Men ni har väl en hel del på Öland också??
Hälsa P
KRAMAR//Y

Karin sa...

Underbart kort! Jag köpte också Marta Stewart punchar i USA. Användbara små ting!!!

Nancy sa...

For et lekkert kort, Anneli:O) Liker fragene og de flotte arkene du har brukt. Martha Stewert har så mange fine puncher, og denne er en av mine fav. Lekkert design og nydelig dekor.
Har du hørt om Karen's Doodles? Ta en titt her og på Karen's Doodles digi stempler
Ha en fin tirsdag.
Klem, Nancy;O)

annkan sa...

Underbart kort, Anneli!
Och den stämpeln är ju bara SÅ fin... :-)

Ha en fortsatt fin vecka.

Kram på dig.