onsdag 24 februari 2010

Jag fick nåt underbart i min brevlåda !

När jag hämtade posten låg det ett
spännande paket till mig där...

I paketet låg detta helt underbara kort ,
tändstickask och läckra dekorationer,
Paketet kommer ifrån pysselvännen Erica!!!
Hon har skrivit så vackra ord i kortet och tackat
för tavlan hon vann i min blogg candy .

Om ni inte har varit inne hos Erica
ännu måste ni bara ta er en titt
se hennes underbara alster.
Titta in här

Erica är så himla kreativ och duktig.
Sååå duktigt på att färglägga.
Det syns ju på kortet. Otroligt snyggt !


Kolla in vilket snygg alfabetet från QK´s Stardust.
Det kommer hamna på min önskelista



Jösses så himla glad jag blev över paketet.
TACK SNÄLLA SÖTA RARA DU!!!
TUSEN TUSEN TACK Erica!!!
Du gjorde min dag!!!


♥♥♥
♥♥



Ha en fin kväll! Tack för titten!

Kram Anneli

3 kommentarer:

Erica sa...

Oj så fina ord, blir nästan lite generad nu.. TACK! Igen!!

Och du vet att jag älskar tavlan, tänk vilken tur jag hade!

Ha en bra vecka!!

Kram, Erica

Petra/Paradise sa...

Underbara presenter du fick Anneli!
Dem är du verkligen värd!!

Tavlan som jag vann står än så länge på min byrå i vardagsrummet.
Men om tre helger ska vi till Jkpg å då blir det till att köpa in hyllan som ska sättas ovanför sängen!
Där har din tavla en given plats!! Längtar så tills allt är på plats där!! Kommer bli så fint!
Är så stolt över min tavla som du gjort!! Visar den för alla som kommer hem till oss! <3

Fina kort du hade gjort för Artic Sisters!! De har en hel del fina stämplar faktiskt å jag är väldigt sugen på att handla därifrån.

Ta hand om dej stumpan!

KRAM Petra

Yvonne sa...

Åhh så fint kort och andra grejer du fått. Nu har jag varit in till Erica och tittat och det fanns verkligen massor av fint där.
Ha en bra kväll och hörs vi inte innan så ha en underbar helg i Halmstad och hälsa och krama Yoli från mig.
100000000000 KRAMAR//Y