söndag 14 november 2010

Scrappträff !

Idag har jag varit på en trevlig scrappträff hos Louise.
Vi gäng som bruka försöka träffas och scrappa ihop.
Så roligt att få träffas när man har samma intresse.
Jag hann med att göra en tändsticksask det blev mest
en massa babbel, skratt en trevlig dag helt enkelt!
Tack tjejer för en underbart rolig dag!!

Den här underbara lyktan ska jag ge bort till en go vän.
Jag har gjort kort som jag monterat fast på en tändsticksask
på insidan av kortet har gjort lite plats för en hälsning

Den söta stämpeln är från hänglar
Är färglagd med Promakers och MCP



♥.♥.♥.♥.♥.♥. ♥.♥.♥.♥.♥.♥

Tack för titten !

KRRAAAAM!//Anneli

3 kommentarer:

annkan sa...

Det låter som en mysig dag!

Vilket ursött kort med en söt stämpel! Och den där lyktan skulle man ju gärna vilja ha- superfin!!

Kram på dig och ha en fortsatt fin söndagskväll.

onkis sa...

Va glad din vän ska bli som får så fint kort och lykta.

Louise sa...

Tack själv vännen för en mycket trevlig dag tillsammans.
Syns snart igen.
Kram Louise