lördag 20 november 2010

Adventskalender av tändsticksaskar !

Jag har gjort en adventskalender av tändsticksaskar
Det var så roligt, men lite tradigt att klä in alla 24 askar,
men tillslut efter måååånga timmars scrappande
blev jag färdig och nu har jag fyllt min med en massa scrapsakert

Nästa Söndag ska jag träffa mina goa scrapvänner
Caroline, Louise, Gunnie och Susanne
som också har gjort varsin adventskalender.
Då ska vi ha utlottning med varandra ,
ska bli kul se vems kalender jag får.

Lucka nr: 24
Fick inte plats, det fick bli ett paket bredvid!












En lite större brads så det blir lätt att öppna lådan!






Åter kommer nästa Söndag med bilder på alla adventskalenderna.

♥.♥.♥

Nu väntar den bara på 1 december....
...snart är det dags att öppna=)

♥.♥.♥

En beskrivning på hur man gör en adventskalender
av tändsticksaskar finns Pysselskolan

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

Tack för titten !
Önskar er skön helg!


KRRAAAAM!//Anneli

5 kommentarer:

AnnaWK sa...

Superläcker!

onkis sa...

Wow, det suns verkligen att du har lagt ner mycket jobb på den,jättefin!!

Louise sa...

Läcker kalender.
Jag är också klar med min. Dock finns det inga saker i än. Men det kommer. Ska bli så roligt att få träffa dig nästa söndag.
Kramar i massor.
Louise

Cyllan sa...

Såå himla läcker!!!
Tror den varit både kul och göra och att fylla med småå hemligheter.
Ha det gott
Kraaam C

Erica sa...

Oj vilket jobb du lagt ned, och den är helt bedårande vacker! vad spännande med utlottningen sedan också.

Din blogg ser linnebeige/vit ut i min dator, tycker den ser väldigt fin ut!

Ska visa dig fler av hÄnglarna med mun, vill gärna att du ska få se för jag tycker så mycket om dem, håll utkik på min blogg så ska jag lägga upp en bild där så småningom.

Ha en bra vecka! Kram, Erica