fredag 14 maj 2010

TACK !!

Tusen tack för gratulationerna på min födelsedag,
det värmer verkligen!!
Både här på bloggen, på telefon, via SMS,
kort via snigelpost!!=) lika kul varje gång!!

Helt otroligt fina kort jag fick!!
Å allt scrapgodiset och presenter som medföljde
kommer komma väl till användning!!
SÅ TUSEN TACK SÖTA NI!!!!

Ett litet kort med dom super snygga mönsterpapperna
jag fick från min goa vän Yvonne
Det ena mönsterpappret stansade jag en fin kant
med Martha Stewart Edger Punch -Doily Hearts
för att få mer effekt och chalkade jag på kanterna

Mycket blommor, både mini rosor och en lite större ros …




Sköt om Er och ha en mysig helg.
Hoppas att solen lyser HELA helgen och att värmen kommer.
För här är det kallt idag.


Kram

7 kommentarer:

Henrietta sa...

Stort GRATTIS i efterskott!!

Anonym sa...

GRATTIS i efterskott ,fyllde du år den 14,e??
isåfall fyller du på samma dag som Linda Stämpelstudion och min son Micky.....måste ha varit en romantisk dag när ni tillverkades
:-)
Vilda Puck

NuttesPyssel sa...

Gullidgt kort. Gillar rosorna. Har precis köpt sådana själv. =)

Gunilla/Nilla sa...

Stort GRATTIS till DIG i efterskott!!

Vilket ljuvligt fint kort du har skapat. Gillar färgerna massor och du är en fena på läckra detaljer. Snyggt med dom där pärlorna på spröten. Var har du köpt dessa?

Ja du någon sol har jag IKKE sett röken av i helgen. Kall och regnigt som om det var höst. Nu kan det väl bara bli bättre, eller?

Sköt om dig och ha en skön söndag.
Kram//Gunilla

Yvonne sa...

Halloj bruden!
Vilket fint kort du gjort av "mina" papper =))
Kul att du tyckte om dom.
Ni fick väl inte så fint väder som du hade hoppas tror jag men vi hade CANONväder i går. Skulle bli lika fint idag men se det blir det inte =(
Jag hade trevligt på 50-år jubiléet igår.
Ta det lugn idag nu =)
kramar//y

Erica sa...

Grattis i efterskott!!!

Vilket superfint kort du skapat, snygga detaljer!!

Kram, Erica

annkan sa...

Hm, visste inte att du fyllt år.

Vill ändå passa på och säga Grattis i efterskott!

Kram♥