lördag 8 maj 2010

Spillbitskort !

Här kommer ett kort som jag gjort för Scrapptorget .
Man får alltid massa spillbitar över å dom samlas på
hög som bara växer å växer…
MEN varför inte göra ett kort av dem.
Nu tog jag tag i detta å gjorde lite spillbitskort.
Jag har bara lappat ihop lite spillbitar till bakgrunden,
sen har jag sytt fast alltihopa.

Har lagt på 3-D lack på ögonen.
Stämpeln är från Ching-chou kuik’s Fantasy Art Collection
och är färglagd med ProMakers
.
Jag använt mig av Retro Flower punchen
som stansar ut formen av en retro blomma.
Jag har använt mig av två stycken,
medium ca 25 mm och large ca 50 mm.
Alltid kul göra sin egna blommor och ta vara på
spillbitar av mönsterpappret


Ha en underbar lördag

Stora kramen till Er alla

4 kommentarer:

Henrietta sa...

Det var ingen dålig utlottning! Jag hoppas på tur :o))

Kram Henrietta

annkan sa...

Tack själv!

Åhh, vilket superfint kort du gjort!!
Tycker jättemycket om det.
Din candy var ju inte heller fel. Återkommer till den. ;-)

Kram på dig.

Yvonne sa...

WOW!
Högst upp i min sidebar finns Måns =))

KRAM//Y

Anonym sa...

Vilket vackert kort! Din färgläggning är bara så snygg! Och dessa Sweet Pea stämplar är så läckra, vill ha =0)