måndag 17 maj 2010

Examenskort !

Jag fick en kortbeställning på två examenskort!
Nu har jag knåpat ihop två kort med motiv från Magnolia!
Dessa motivet är HELT underbara tycker jag.
Har fått låna dom av en go vän.
Tusen tack vännen för att jag låna dessa underbara stämplar.
Kommer köpa dom nästa gång vi åker till Magnolia butiken

Söta Tilda


Edvin


Idag kom denna underbara stämplar hem till mig.
Som jag har köpt av Veronica,
hon säljer ut en massa stämplar på Svensk Scrapbooking.

Nu blommar vårt underbara japanska körsbärsträd!

Här är några nytagna bilder på dessa ljuvliga blommor.
Jag blir helt lyrisk när dessa knoppar brister ut
i de mest underbaraste rosa blommor.




Allt från mig den här gången!
Kram och ha det bäst

9 kommentarer:

Karin sa...

ååå shit pomfritt! Vilka snygga kort! Göörläckra! Grymt bra du är!
Hmm.. grattis-stämpeln var kommerden ifrån? e det Inkido? så snygg = måååste ha! hihihi..
Vilket underbart träd med rosa vackra blommor ! jag blir alldeles pirrig jag med!
Ha det så bra,
kramis!

Caroline sa...

Åh vilka fina studentkort! Håller med stämplarna är helt underbara!! Jag har också gjort några studentkort i helgen och är på väg till min scraphörna nu för att knåpa ihop ett till!

Vad härligt att se att trädet blommar.. Ni har en sån fin trädgård! Jag älskar dom träden. Såg att magnolian blommor nu också så underbart!

Ha det fint min vän! KRAM

Bettan sa...

Wow, vilka ljuvliga kort du har gjort! STämpeln är jättefin så jag förstår att du gillar den :-)

VILLAN PÅ LANDET sa...

jag säger som vanligt när jag tittar in till dig : Gudomliga kort, helt underbara. : )))

Ha det GOTT KRAM !!!!!!!!!!!!

Suz sa...

Så helt fantastiska kort,du är så otroligt duktig. Smiter in här ofta men är usel på kommentera:(
Vilket underbart träd man blir så glad av att se det.
Ha det bra
Kram Suz

annkan sa...

Suuuuperfina kort!!
Ja, det är ju en jättefin stämpel- vill också ha. ;-)

Skoj att se lite studentkort.

Kram och trevlig helg.

Erica sa...

Vilket underbart körsbärsträd och lika underbart kort!!! Här har vi sommarvärme och inte mycket pysslat blir det inomhus.. kanske man skulle rensa några rabatter.. verkligen på tiden ;-)

Ha en fin helg!

Kram, Erica

Karin sa...

Så fina examenskort!!
Underbart med alla blommande träd nu!

Lars Österberg sa...

Hej,

fina examenskort Du gjort! Är ute på nätet och ser vad ni i Scapbook världen gör kring examen. Vi jobbar med att inspirera till skapande i egna datorn som bra start/komplement till det fysiska utföranden Du och andra gör. Just kombinationen tror vi kan ge en hel del, se www.qbicom.se Fan av Öland sedan många år.