onsdag 22 juni 2011

Kort med stämplen Snuggles !

Här kommer det en liten söt stämpel
som jag lånade av Louise på scrappträffen.
 Den underbara Dies - CagedBird by Tim Holtz
med fågelburen lånade jag av Anneli M .
Det är det som är så roligt med träffarna man lånar
och testar varandras grejer ...kanon...
Stämplen heter Snuggles - Penny Johnson
kommer från Photopolymer Clear Stamp
 
Nu blommar jasminen och den luktar juvligt gott!
Mina vita rosor blommar också nu...

Är det inte underbart när man kan plocka in lite jasmin, rosor
och lite lavendel de är så otroligt söt ihop
Snart är det midsommar!
Vad har ni för planer för midsommar?
Hur brukar ni fira midsommar?
Önskar er alla en skön onsdag!
KRRAAAAM!//Anneli

10 kommentarer:

onkis sa...

Vilken söt stämpel,va roligt och få träffas och låna saker av varanfra.
Ditt kort ät jätte fint!!

Carina sa...

Så söt stämpel, jättefint kort.Trevlig Helg!

Petra/Paradise sa...

Hej söta du!
Vilket härligt kort du gjort!!
kan inte annat än å hålla med dig om att en av alla dessa fördelar att träffas och pyssla tillsammans är att låna grejer av varandra :D
Perfekt liksom!! :)

VIlka härliga blommor du har i din trädgård!
Jasminbuske är något jag saknar i min trädgård..så även vita rosor..jah och lavendel ;)
Men i min nya, framtida trädgård ska jag också ha det!!! *nickar* ;)
+ vita löjtnanshjärtan :)

I midsommar drar jag och maken till våra kompisars sommarstuga en bit ifrån stan.
Vi har ingen tradition på midsommarafton, vi hamnar där vi känner för och hittar på olika saker från år till år.
Men midsommardagen är mera traditionsenlig. Då träffas vi upp i min mosters sommarstuga, där vi grillar och sedan har 5kamp! Hur jäkla roligt som helst!!! :D

Må gott söta du!
KRAM Petra

Katja/MezzaNotte sa...

Vackert kort och levande blommor är underbart! Katterna likaså...

Tack för din snälla kommmentar för "mina blommor"!

Kram och ha en fortsatt bra sommar!!

Kram Katja

Annelie sa...

Vilket otroligt sött motiv på ett underbart kort, jättefint!
Önskar dig en riktigt trevlig midsommarhelg!
Kram Annelie

Susy sa...

Underbart vackert kort!
Super gullig stämpel och vackra dekorationer!

Ha en riktigt trevlig midsommar!

KRAM SUSY

Yvonne sa...

Supersött kort och fina blommor.
Nu har jag mailat en länk.
Ha det gott, vi hörs till midsommar
KRAM//Y

Eva sa...

Fantastiskt fint kort och stämpeln är ljuvlig!
Jag har firat midsommar med nära och kära i stugan på Fågelsudd, sen jag var barn och så blir det i år också.
Önskar dig en fin och skön midsommar
kram Eva

Unknown sa...

Så underbart fint kort.
Kram Elin

Lisa-olsi sa...

Ett fantastiskt gulligt kort :)