tisdag 14 juni 2011

Scrappträff !

Min första semesterdag började igår,
den spenderade jag med en scrappträff hemma hos Anneli .
 Kan man börja semestern bättre !
Louise och jag  hade så trevligt vi scrappade åt en massa gott.
 Anneli bjöd på paj och sallad MUMS!!!
 Vi han med en massa kort för en gång skull,
vi bruka inte hinna med så mycket annars när vi träffas. :-))
Tack goa du Anneli för att vi fick komma!!!
Vi fick även chansen att träffa hunden Stina !

Här ett av korten jag gjorde,
En av dom nya  
hÄnglar & stÄnglar stämplarna.
Fick låna den av Anneli, tack än en gång.............
Stämpeln har jag färglagt med
ProMakers och Faber Castello

Å min änglatrumpet har börjat blomma ,
Den luktar så ljuvligt och vacker är den oxå




 Önskar er alla en skön vecka!
Tack för titten!

KRRAAAAM!//Anneli

11 kommentarer:

Louise sa...

Tack för det trevlig sällskapaet i går. Visst är det trist att tiden går så fort.
Du gjorde så fina kort i går och det var kul att se dig skap med min Kenny K stämpel.
Jätte fina bilder sen träffen med har du lagt in.
Ha en bra dag.
Kram Louise

onkis sa...

Va roligt och träffas och pyssla,och kortet du gjorde är jätte sött.
Ha en bra dag!

Anneli Mellstrand sa...

Du kunde väl ha sagt till mig att jag skulle hålla in magen .......

Annars tycker jag nog att jag gjorde mig på bild, nu blir jag nog kändis ......

//Stina

Maria sa...

Så mysigt med en liten scrapträff! fina kort gjorde du också. Hänglar och stänglar-stämpeln är verkligen söt! Oj, vilken underbar änglatrumpet du har. Förstår att du njuter av blomningen. Ha det gott!

Yvonne sa...

Oj så mycket fint ni gjorde men nu blir det väl inte så mycket mer scrappande för dig när det är semester och fint väder.
Njut av ledigheten och så kanske vi ses senare i sommar, man vet aldrig ;)
1000000000KRAMAR//y

Carina sa...

Vad kul m. att börja semestern med en liten scrapp träff, HÄRLIGT:)Kortet är hur sött som helst.
Kramar

Coco sa...

Vart köper du alla stämplar och sånt ifrån?

Katja/MezzaNotte sa...

Så perfekt att börja semestern med scrapträff och kortet blev såå fint!!
Himlars vad fint du färglägger!!

Kram kram Katja

Eva sa...

En perfekt start måste det har varit på semestern att börja den med en scrapträff. Vilka fina kort ni gjorde och det du har här är ju helt ljuvligt och visst är hon underbar den lilla hängeln. Kan man sen färglägga som du, ja då blir det topp!
Ha en fortsatt skön semester!
hälsar Eva

Susanne sa...

Vilka fint kort du skapade... och vilken härlig start på semestern du fick... tyckte synd om mig själv att jag behövde jobba, hade varit så skoj att få vara med... Njut av ledigheten!!! Kramizar

Anonym sa...

Vilka fina kort du gör !//Marie Eriksson