Visar inlägg med etikett kant stans. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kant stans. Visa alla inlägg

söndag 1 april 2012

Kort med papper från Pion Design





Har återigen använt papper från Pion Design...
De är så söta papprerna med olika fika-dukningar
 "Till Mor"





Gillar dessa metalblommor, här jag satt en halvpärla i en.
Hoppa in till PY Hobby kolla in denna söta metallblommor!
100 st för 9 kronor, vilket fynd.


Är så galet förtjust över denna kant stans från
Martha Stewart  "around the page Cherish".
  För att kanterna ska bli jämna på kortet
 har jag använt måttet 25,4 x 17,1


Liten söt bild på Scrappis

Tack för att du tittade in ha en riktigt skön dag!

KRRAAAAM!//Anneli

söndag 4 mars 2012

Har varit på scrappträff...

 
...i Kalmar i helgen.
Vi har hade så kul vid det bordet jag satt,
mycket skratt blev det och fick en massa ny inspiration
av alla goa scrappare som satt runt bordet..
Anneli M och Eva hade planerat och organiserat allt
till en fullträff till gårdagens scrappträff
, det blev en kanon dag!


Anneli M lärde mig en ny vikning, som jag blev blev mycket förtjust i.Titta in i hennes blogg se alla hennes helt sagolika kort hon har gjort med denna vikningen
Så här blev mitt kort...


Blev galet förtjust över denna kant stans från
Martha Stewart  "around the page Cherish".
Nnu har jag beställt en från Baronens present och Hobby


Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli