Visar inlägg med etikett scrappträff. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett scrappträff. Visa alla inlägg

måndag 31 mars 2014

Dt-alster för PY Hobby - Vintagekort

  I helgen var jag på Odengården  i Röstånga. Tänk er att få hålla på från fredag kväll till söndag eftermiddag med denna underbara hobby. Det blir en massa pyssel, inspiration från andra scrappande och inte minst många glada skratt. Det var sååå kul att få träffa alla scrapkompisar live . Jag han med 9 kort, ett av dom visar jag idag resten visar jag upp efter hand ...

 Jag har gjort min bas med vanligt cardstock
och sedan har jag använt ett mönsterpapper från
p
appersblocket  Maja Design - Vintage Autumn Basics
Metallhörn

Bruna prästkragar
Pistiller
Glitterlim
Nästan allt material är från PY Hobby
Bara klicka på orden så kommer du till produkterna.

Lagt lite glitterlim på blommorna

Stort tack till Anna-Lena och Inger  för en suveränt arrangerad träff. Vill oxå tacka alla trevliga scrappare/kortmakare jag träffade. Och sist men inte minst vill jag tacka och krama mitt  supertrevliga sällskap under bilfärden och helgen, Gunnie, och Anneli M
 
Önskar alla en skön vecka!
KRRAAAAM!//Anneli

lördag 22 mars 2014

Dt-alster för PY Hobby -Bröllopskort

  Bröllopskort med dies från JOY
I morse fick jag för mig att jag skulle göra bröllopskort.
med diesen från JOY,  som gör sig så bra till ett bröllopskort.
 En massa Pearls väntas hem till PY Hobby
Du hittar dom HÄR!
 Rosor hittar du HÄR
 Pistiller hittar du HÄR
 Luxury Pearls hittar du HÄR

 Nu har jag dammat av scrappväskan och nu ska den packas !!! Nästa helga bär det av den till Odengården på scrappträff med Gunnie och Anneli M. Det ska bli så kul att få sitta i 3 dagar och pyssla plus självklart att få träffa andra härliga scrappare/kortmakare.
Ser fram imot denna helgen, ska bli så kul ... :-)))
Det var allt för den här gången.Önskar alla en skön helg!!
KRRAAAAM!//Anneli

onsdag 21 augusti 2013

Julkort!

I går var jag hemma hos Anneli M på scrapträff...
Jag hann med att göra 1 kort och påbörjade ett kort det blev
mest en massa babbel, skratt en trevlig kväll helt enkelt!


 Det finns så mycket läckra charms och metallhörn
hos PY Hobby du hittar dom HÄR !
 
Tack för titten!
Önskar er skön onsdagskväll!
KRRAAAAM!//Anneli

lördag 26 januari 2013

Scrappträff!

Vilken dag!!!!! Har varit på scrappträff i Läckeby idag!
Har varit hur roligt och mysigt som helst!!
Knåppade ihop tre kort och detta är ett av dem...
Kolla in denna ljuvliga dies från Memory box - Precious Hearts
Lånade den av Anneli M på träffen, tack för lånet :-)!
Den får hamna på önskelistan..
Blomman har gjort med en dies från Marianne Desgin -English Rose
Roligt göra sina egna blommor och ta var på spillpappret
Roade mig förra helgen med lite
decoupage på några ljus!
Den söta blockljushållaren;
har jag hitta på Ikea!

Önskar alla en skön helg
KRAAAM!!/Anneli

söndag 2 september 2012

Scrappträff

 
I går var jag på Scrappträff ,
det var så roligt och vi blev fler än vad vi hade tänkt oss!
Det droppade in folk hela dagen så KUL!!
Ser fram imot dessa scrapträffar, nästa är i oktober ..


Lena överraskade oss med en utmaning..
Vi fick ett kuvert med teamat Kanelbullens dag.
Vilken utmaning och så rolig
TUSEN TACK för allt vi fick!, söta Lena!!!
Här några av de färdiga korten;Tänk att samma saker kan bli så olika
Det är så kul med utmanningar!!!
Så här blev min kort!
Tack tjejer för en underbar scrappdag
Ni är bara bäst !!!
Nu ser vi fram emot nästa träff,
och allt roligt som vi har planerat inför hösten och vintern.
Längtar redan....
TACK för en toppen dag!!!!!

Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

måndag 16 juli 2012

Scrappträff !

I söndags var jag hemma hos Eva på scrapträff...
Eva bjöd på en jätte god sallad med tillbehör som var kanon gott!.
Tack tjejer för en helt underbar, rolig och avkopplande dag!!
Vi är ett glatt gäng och vi har så kul när vi träffas
Vi som träffades var
Anneli M, Gunnie, Lena, Caroline

Eva hade förberett en liten utmanning,
med små badtoffler som vi skulle altra..
Dom blev sååå söta allihop....
Vill du vara med och scrappa i vårat gäng ?
Mejla mig så får du veta var och när
.
Nu ser jag fram imot nästa scrappträff !
Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

söndag 20 maj 2012

Scrappträff

I torsdag kom jag hem efter en underbar vecka på Chania
Varit på smekmånad och firat min 50-årsdag .
Har haft en toppen vecka....
I går var jag på Scrappträff hemma hos Anneli M !
Dom överraskade mig med denna helt
underbara bröllopstårta som Lena hade gjort.
Lika vacker som den är, lika god var den ...
Tusen tack Lena, Eva, Caroline, Anneli och Gunnie

Dom firade också min 50-årsdag,
fick ett presentkort Baronens Present och Hobby
Dies och stämpel och massa underbara kort som dom hade gjort!
TUSEN TACK, blev så glad!!!
Lena är en mästare på göra tårta...
Det är inte bara det hon gör dom mest
ljuvliga kort, titta in i henns blogg
Du hittar den HÄR
Vi hade så trevligt vi scrappade åt en massa gott.
Anneli bjöd på grekisk mat och sallad MUMS!!!

Anneli hade gjort en utmanning till oss när vi kom.
Vi fick en canvas duk och sedan låg det en hög
med en massa mönster papper och färdigklippta ark
Vilken utmaning och så rolig
TUSEN TACK för allt vi fick!, söta Anneli!!!

Så här blev alla våra tavlor!
Är dom inte helt underbara .

Så här blev min tavla!
Jag han med göra ett kort också :-)
Men det visar jag senare i veckan!
Vi hann med lite mera än tavlorna , kolla in,
Tack tjejer för en underbar scrappdag och
tack för alla fina presenter jag fick.
Ni är bara bäst !!!
Nu ser vi fram emot nästa träff,
och allt roligt som vi har planerat inför sommaren och hösten.
Längtar redan....
TACK för en toppen dag!!!!!

Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli