måndag 23 augusti 2010

Söt The Greeting Farm stämpel !

Här kommer ett färskt kort direkt från pysselhörnan!
.
Jag har ju köpt en sån söt The Greeting Farm stämpel!
Lootie , och naturligtvis ska den invigas.
Har köpt den av Erica och hon säljer fler stämplar
Titta in i hennes blogg, här !

Jag har använt en av magnolias nya dies - Leaf & Swirl på kortet.
Den kommer garanterat att bli en favorit!

I morgon har jag hört att det nya numret
av Magnolia Ink Magazine ska finnas ute i butiken.
Så den måste inköpas!


Jag gillar tidningen den innehåller en massa kort att inspireras
av och det finns många tutorials på saker man kan göra själv.

Kolla in min Jack mani som blommar nu!
Är den inte vacker!!

♥♥♥

Ha det fint så länge och tack för att ni kikar in här!
Lämna gärna ett spår efter DIG, jag blir så glad!
KRRAAAAM!//Anneli

8 kommentarer:

Gunilla/Nilla sa...

Visst är den söt den stämpeln och du har gjort ett fantastiskt fint kort med henne! Gillade färgkombon massor. Detaljer och upplägg är makalöst fint.

Trädgården bjuder på mycket fint ännu. Hoppas att det blir en fin höst så man kan njuta lääääänge.

Kram till dig//Gunilla

Erica sa...

Jag har dom inte i bloggen längre har inte haft tid o ta bort ilägget men de finns på tradera nu
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1656420&filtertype=&sortby=

Tack för din fina kommentar.. jätte sött kort.. själcv gör ja julkort på beställning till min morbror just

Erica sa...

det nya nummret av magnolia har ja redan köpt haha de finns redan ute gå in på pressbyrån vett jag :D

NuttesPyssel sa...

Meeen, vilken söt stämpel! Vilket gulligt kort!

Louise sa...

Helt underbar stämplen och så fint som du fäglägger den.
Hela kortet blev så fint.
Ha en riktigt skön helg nu.
Kram Louise

Eva J sa...

Hejsan....
ååå vilka underbara kort du har gjort sen jag var inne sist.Blir lite avis på din Magnolia dies den är så himla fin. Jag har också köpt tidningen och sitter är hemma och dreglar över den. Dina katter är ju så fina så jag önskar att jag inte vore allergisk, jag vill också ha......
Många kramar Eva

Erica sa...

Här har det kommit massa fina kort som vanligt. Stämpeln är verkligen jätte sött. Kortet är verkligen underbart och så härligt dekorerat.

Hoppas du får en bra helg.

Kramar Erica

Caroline sa...

Fint kort med en lite annorlunda stämpel. Jag har också köpt den nya tidningen, gillar den verkligen.. Diesen har jag inte använt så mycket än, hade nästan glömt bort den så det var bra att du påminde mig.. Vi ses imorgon!

Kram