torsdag 12 augusti 2010

Pärla !

Här kommer ett kort som jag gjort
till våran goa semestervikarie Charlott på jobbet.
Vilken pärla hon har varit i sommar !
Duktigare vikare får man leta efter.

Tycker denna stämpeln är sååååå himlans fin.
Har fått låna stämpeln av min goa pysselvän Caroline, tack snälla!
Stämpeln är från Magnolia är färglagt med PM och MCP

Blommorna är ut stansade med punchen Retro Flower
Bladen med Martha Stewart Medium Punch Rose Leaf.
.
Vill man ha något exotiskt i trädgården
ska man prova frilandshibiskus, "Woodbridge".
En buske som liknar den bekanta krukväxten
Jag har haft min i 5 år, den blommar varje år i augusti:
Kolla in skönheten !

♥♥♥

Jag har fått lite frågor om mina katter
Så här kommer en liten kort presentation
.
Namn: Stickan (Stig Helmer)
Född: 2006
Ras: Maine Coon/ Blandras
.
Namn: Svullo "Simba"
Född: 1993
Ras: Perser/Blandras

Namn: Smilla
Född: 2007
Ras: Norsk Skogkatt/Perser
Gillar: Att jaga råttor, vilket hon är proffs på,
släppar hem skogsmöss varje dag
Gillar inte: När är matte är upptagen,
passar då på att klösa klorna i mattes soffor (krrrr)
♥♥♥
Det var allt för den här gången.
Tack snälla rara Ni som alltid
lämnar så goa kommentarer.
Dom förgyller ska ni veta!

Vill önska Er alla en riktigt härlig helg!

Kram Anneli

5 kommentarer:

Yvonne sa...

Åhh vilket fint tackkort hon får.
Fin presentation på katterna =))
Tack för titten hos mig. Näe jag lägger inte ut julkorten än inte, det kommer en hel drös längre fram. Lite mer än 60 har jag gjort. (gjorde just 2)
Ha en fin helg! Hälsa P
100000 kramar//Y

NuttesPyssel sa...

Så fint kort! Ja, stämpeln är verkligen himlans fin!
Dina katter är så söta. =)

Erica sa...

Vilket underbart kort. Jätte härligt och väl dekorerat som alltid när du gör!

Kul att få träffa dina katter. De är jätte fina och verkar hur goa som helst.

Kram erica

Malin sa...

Hejsan! Brukar kika in här med jämna mellanrum. Du gör verkligen fina kort och dessutom har du så fina katter :) Nu är det så att jag är ny på detta med awards, men jag har nominerat dig på min blogg :) Ha det gott!

annkan sa...

Ett supersnyggt kort!! Gillar färgerna massor.

Vad kul att läsa om dina sötnosar också. :-)

Kram på dig och trevlig vecka.