tisdag 20 april 2010

Trögt med bloggandet !

Nu går det verkligen trögt med bloggandet för min del.
Det är så mycket annat som pockar
på min uppmärksamhet just nu.
.
Här kommer i allafall ett kort som jag ännu inte visat.
Tycker denna stämpeln är sååååå himlans fin
Stämpeln kommer från hÄnglar & stÄnglar
Mönsterpapperna kommer från Magnolia

Blommorna kommer från Wild Orchid Crafts

Jag har färglagt den med ProMakers och MCP-tekniken

Jag är förövrigt en väldigt lyckligt lottad tjej!
Nilla har haft en bloggcandy.
Å JAG VANN!!!!
Denna tjejen gör helt makalöst fina kort!
Så ni måste besöka Nilla se alla hennes kort
Titta in här!



Det var allt för den här gången.
Tack alla snälla för att ni skriver
så gulliga kommentarer på min blogg!

Härligt för då hittar jag tillbaka till ER också!!
Ha en härlig fortsättning på veckan


Kram

8 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Grattis till vinsten gumman!
Och kortet du gjort är superfint! :)

Tycker inte att du tar tid på dig med att uppdatera!
Å skulle det ta tid så låt det ta tid!!
Vi (dina fans) väntar så gärna!! :D

Kramisar på dej sötis

Unknown sa...

Grattis till vinsten :-)...

/Linda

Caroline sa...

Grattis till vinsten!! Vad roligt!

Fint kort med en söt stämpel.. Snyggt färglagt, jag har precis beställt några fler färger av faber castell pennorna.

Ha det fint! Kram Caroline

Yvonne sa...

SUPERGULLIGT kort.
GRATTIS till vinsten och mera GRATTIS på namnsdagen min goa vän.
KRAMAR//Y

NuttesPyssel sa...

Fint kort! Grattis till vinsten!:)

Caroline sa...

Grattis på namnsdagen!! Hoppas det har varit en bra Annelidag=)

Kram Caroline

Karin sa...

Ååågh vilken turtjej du är!! =) Grattis!

Jätefint kort! =)

kram kram!

Karin sa...

Grattis! Fint kort och stämpeln är verkligen söt!