lördag 24 april 2010

Lördag!

Hej alla glada pysselvänner, bloggare
och alla andra som kikar förbi!
Idag är det Blå himmel och sol på Öland!
Vilken underbar dag det kommer bli.

Inte mycket att säga om kortet.
Ett kort rakt upp och ner kort i all enkelhet.




Önskar alla en underbar helg.


Det var allt för den här gången.
Tack alla snälla för att ni skriver
så gulliga kommentarer på min blogg!

Härligt för då hittar jag tillbaka till ER också!!
Ha en härlig fortsättning på veckan

Kram från mig till Er alla

6 kommentarer:

Yvonne sa...

Go'lörda min vän!
Mumsigt kort och underbara färger.
Ja solen skiner även här idag (just nu iaf) så jag hoppas jag slipper ha täckjackan på idag =))
I dag har det redan gått en vecka sen rökstoppet och jag tycker det går rätt bra. Mycke kort har det blivit,hihi.
Ha en underbar helg
100000000000000KRAMAR/Y

Petra/Paradise sa...

Kortet är hur fint som helst!
Blev kär i "blomhögen" där nere till höger.
Tusen tack vännen för dina goa ord inne hos mej! *glad*
Det har varit sol även här idag å man blir ju på sånt gött humör!!
*vårkänslor*

STOR KRAM å fortsatt trevlig helg!
//Petra

Gunilla/Nilla sa...

Hallojsan!

Här är det också det mest undarbaraste vårväder man kan önska, LYCKA!!

Vilket vackert kort du har gjort. Så snyggt upplägg med bården bakom det söta motivet. Fint med blombuketten och pärlorna i hörnen.

Kram till Dig♥/Gunilla

Helena sa...

Hej!
Nu har jag kikat runt lite här i din blogg.Vilka fina kort du gör! Både färgläggning och dekorationer är hur fina som helst! Speciellt mycket gillar jag vinflaskan... så underbart fin! Den kommer jag nog ha i åtanke om jag ska göra en flaska till någon!

/Helena

GunBritt sa...

Hej!
Vilka fina kort du gör.
Vinflaskan blev min favorit.
Jag återkommer gärna till din blogg
/GunBritt

Karin sa...

Så snyggt du färglagt motivet! Härliga färger!