söndag 14 februari 2010

Tilda kort !

Jag har jobbat massor de senaste veckorna
och det syns minsann i den bristande kreativiteten just nu.
Men jag har ett Tilda kortet som jag inte har visat
som jag har gjort i blått och rosa
Jag har sytt med Jeanstråd runt kortet.
♥♥♥

Jag bara älskar den söta Thilda stämplen med katten,

visst är den hur söt som helst.
Har färglagt den med ProMaker.

♥♥♥


Blomman har jag stansat ut.


♥♥♥

 
Retro Flower punchen
Jag använt mig av Retro Flower punchen
som stansar ut formen av en retro blomma.
Jag har tre storlekar,
men idag har jag bara använt mig av två
medium ca 25 mm och large ca 50 mm
Alltid kul göra sin egna blommor
och ta vara på spillbitar av mönsterpappret


♥♥♥
♥♥


Tack för titten och ha en riktigt fin alla hjärtans dag!

Kram Anneli

5 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Hejsan vännen å glad alla hjärtans dag på dig också! Även om det inte är så många timmar kvar på detta dygn.
Hoppas du haft en toppenmysig dag med massor av kärlek och överraskningar =)

Kortet med Tilda och katten är urfint!
Älskar hur du sytt överallt på kortet! Så himla läckert!!
Å så blev jag väldans kär i färgerna på detta kortet <3

TA hand om dej gumman!!
KRAMAR Petra

Caroline sa...

Hej!!

Så sött kort! Nu är det knappt två veckor kvar tills vi åker till halmstad.. Ska bli så skoj!!

Ha en bra vecka!! KRAM Caroline

Mathilde sa...

Men gud så sött! Verkligen jättefint kort!
Hoppas du haft en fin alla hjärtans dag!
Kram

Gunnies Pysselhörna sa...

Verkligen fint kort, va fint det blev med lite grövre tråd, snart dax att packa väskorna för resan.......
Ha det så bra1
Kram Gunnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Karin sa...

vilket underbart kort! Sååå snyggt med sömmarna, det blir verkligen ett härligt intryck!
kram på dig!