onsdag 17 februari 2010

Kom ihåg-block

Det är så roligt att använda BIA:an.
Ideérna är många, denna gången blev det ett
Kom ihåg-block där jag skriver ner mina inköpslistor.
Lite roligare en ett tråkigt anteckningsblock .
Stämplarna jag har använt kommer från Magnolia
Färglagt med ProMakers


Hörnen har jag rundat med min nya
Crop-A-Dile Corner Chomper Tool
En hörnstans med två olika storlekar,
som jag kan varmt rekommendera.
Den kan du använda på tjockare papper, läder, plast akryl mm

♥♥♥
♥♥



Tack för titten !


Kram Anneli

3 kommentarer:

Yvonne sa...

SUPERFINT!
Tack för gullig kommentar hos mig.
Ja nu är jag (nästan) bra. Fått hosta nu men det får jag alltid. Varit och handlat för första gången idag och beställt tårtor till söndagens 90-års kalas =))

Ja den där hörntången var bra,turjag köpte en också,hihi
1000000 KRAMAR//Y

Pyzzlis sa...

Så underbart söt kom ihåg-block.

viktoria sa...

Så snyggt. Var köpte du Crop-A-Dile Corner Chomper Tool?