söndag 29 november 2009

1:a Advent!

1:a Advent! Första ljuset tänt lagom till frukosten!
Jag älskar allt som hör julen till och har hela helgen
hållt på att pyssla och göra mitt hem julfint .

Denna header har jag gjort till Scrapptorgets blogg.
Den underbara stämpeln med musen kommer från Penny Black,
visst är den hur söt som helst.


Titta in till Scrapptorget !!!
För nu har vi tjuvstartat Julkalender ,
detta får ni inte missa så rusa ditt.
Klicka på bilden så kommer ni till Scrapptorget.

Jag har suttit gjort en massa julkort .m.m. i dag .
Men det får ni se på Scrapptorget lördag 5/12
Kan säga så mycket att jag har fått
ett helt underbart Kit från Tant Scrappasom jag suttit och pysslat med idag.

Vill passa på att tacka för alla fina kommentarer,
de värmer så mycket ska ni veta!
Tusen TACK! Också jättekul att veta vilka som tittar in här.
Önskar er alla en skön 1:a Advent och mysig kväll.


Kram Anneli

3 kommentarer:

Caroline sa...

Åh wow vilken fin header!! Jag blir sugen på att göra en lite mer vintrig till min blogg..

Ha en bra vecka!! KRAM Caroline

Cyllan sa...

Julheadern är bara såå underbart jul-ig - du får till det såå himla bra med dina söta stämplar och jul-iga dekorationer.
Kraaam C

Erica sa...

(L)Juvlig header!! :-)

Älskar också julen och pyntandet, inte riktigt klar ännu, hittar på nytt hela tiden.

Ha en bra vecka,
ERICA