tisdag 10 november 2009

Blogg Candy

Det är helt fantastiskt att besöksräknaren närmar sig
10.000 besökare !

Nu ska det minsann bli lite godis i bloggen....
Jag vill tacka alla goa besökare med att lotta ut en tomtetavla!
Dessutom nymålad, jag drog det sista penseldraget i nyss.
Tavlan är målad i olja och är 20x50 cm.

Jag är så glad över alla trevliga besökare som skriver en rad,
ni ska veta att det värmer!!!

Reglerna till min BloggCandy är som följer:
Låna denna tomtebild från mig,
lägg den i din blogg och tipsa om denna candy
i ett inlägg eller i sidebaren och länka till mig.
Skriv sedan en kommentar i detta inlägg.
Det var allt, nu är du med i utlottningen.

Jag drar en vinnare någon gång under söndagen den 15 november.

Lycka till!
Kram Cropkakan (Anneli)

62 kommentarer:

Kattis sa...

Åhh! Är jag först! Det måste betyda tur!! I alla fall håller jag tummarna, för denna fina tavla skulle hänga fin-fint i vår nybyggda lilla stuga som ska gästas av tomten för första ggr i år!
Kram Kattis

Eva J sa...

Jag fick min turplats två och det är ju bara sååååååååå bra. Hoppas hoppas...... den är underbar!!!!! Jag har ju naturligtvis länkat här http://eviebee.blogg.se/?tmp=10231422
Ha det bäst
Kramar Eva

annkan sa...

Alltså- det här är den FINASTE tomtetavla jag nånsin sett!!
Den är UNDERBAR!!!
Vilken konstnär du är. *svimmar nästan*

Nu har jag bloggat om din tävling- och direktlänkar dit.

Och du- Grattis till 10 000 besökare!

Kram på dig.

Anonym sa...

*snyft* Om man inte har någon blogg då...? Vill ju också ha chansen att vinna denna uunnderbara tavla! Visste ju att du var en duktig scrappare, men målare hade jag ingen aning om!!

/Kathleen

Louise sa...

Vilken underbar tavla du gjort och dessutom lottar du ut den i ett blogg candy.
Jag vill jätte gärna vara med för jag älskar tomtar och den är ju bara så fiiiiiin.

Kram Louise

Karin sa...

Men shit asså.. Du är helt makalös på att skapa.. Scrappa å måla å förvandla gamla saker till underbara konstverk.. HElt fantastiskt! Det skulle vara en ära att vinna denna underbara tomtetavla! Har länkat i sidebaren förstås..
Stort grattis till dina 10 000 besökare, fler lär det bli! =)
Ha en underbar dag!
kramar K.

Cyllan sa...

Tiingeling!

Vilken häärlig tomtegubbe du målat. Tar med en lott i din utlottning - har bloggat om det i min blogg och hoppas på tuur!
Kraaam C

Eva-Lena sa...

kanoooonfin tomtetavla -va kul att kunna måla så bra -utställning nästa!!
har ingen blogg -tyvärr -får man va mé o ta en lott ändå??

Maria sa...

Hej.
Jag har en helt ny blogg och jag är så nyfiken på hur det går för ER där ute i cyberrymden med ert juliga pyssel.

Grattis till så många besökare.Å en så härlig tavla. vilket djup.

Va fint kortet blev som du gjorde med de finas saker du handlat på dej.
Maria

Erica sa...

Åhhhh självklrt vill man vinna denna underbara tomte tavla. Den är bara sååååå vacker.

Man blir alltid lika inspirerad när man besöker din blogg och får se allt vackert du skapar.

Kramar Erica

Ellis sa...

Åhh jag är gärna med också, det är en jättefin tavla du har målat! =)
Kram Elenor
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12983801

Petra/Paradise sa...

Hallå sötaste du!
Nu finns din tomte inne hos mej för beskådan!! =D
Jag har så förbennat många tomma väggar här hemma så den skulle lätt ta en given plats här! Komsi komsi ;)
TA hand om dej!!
KRAMISAR Petra

Julhuset sa...

Den bästa bloggcandyn nånsin, vilken underbar tomte, jag som är totalt julfrälst hade älskat att ha den på väggen.

LÄnkar

Kram
Annika

Lina sa...

Först, Grattis till 10 000besökare - grymt bra.
Jag är så sjukt imponerad av dig, tavlan är ju hur fin som helst! :D
Har bloggat om tävlingen och länkat till din blogg, så nu ska jag hålla mina tummar så hårt att de vitnar.
Vore riktigt spännande att vinna något :)
http://sagojul.blogspot.com/2009/11/bloggcandy.html

Erica sa...

Men vilken underbar tavla!! Precis som en tomte ska vara.. love it!! Den skulle passa fin-fint här hemma, hoppas på tur!!

Kram, Erica

Elzie sa...

Ljuvlig tavla. Och härlig blogg. Hit återkommer jag gärna.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Jenny J sa...

Vilken underbar tavla!! Tyvärr har jag ingen blogg. :( Så att den får vacert pryda någon annas hem i jul. :)

Jul i laloland sa...

UNDERBAR!!!
Du är verkligen jätteduktig. Som folkhögskolelärare och hemmapysslare blir jag tagen av din talang. Jättejättefin verkligen. DU borde börja göra vykort...om du inte redan gör det vill säga.

Du finns nu mer i min blogg
Välkommen!!!
/Jessica

Teres sa...

WOW! Otroligt vad talangfull du är. Jätte fin tavala som jag gärna skulle pryda mitt tv rum med.

Här är direktlänk till mitt inlägg: http://teresrundkvist.blogspot.com/2009/11/tomte-tavla.html

Uttan sa...

Första gången jag hittar till Din Blogg!
Så mycket fint Du gör.
Och den Tomten är helt fantastisk vilken talang Du har.
Vem skulle inte vilja vinna den?

Klart jag vill vara med och tävla.
Har länkat i högerspalten på Min Blogg!

Kram!

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Åhhhh, så vacker tavla...finaste jag sett på länge! Tänk så himla händigt folk det finns här ute i blogglandia. :o)
Jag är så klart jättegärna med på utlottningen och har länkat...håller nu tummarna.
Kram lydia

ulrica sa...

Åhh, tavlan är helt sagolik!! Jisses, vad du är superduktig :)

Jag håller alla tummar för att jag vinner.. HÅRT!

Varma hälsningar
Ulrica

http://ulrica.org/?p=1671

Yoli Design sa...

Jag är MEEEEEEEEEEEEEE!!
Jag bloggar detta i eftermiddag tjejen... :D

Såååå underbar tavla och den där tomten är ju precis som en tomte ska vara, glad, snäll å med världens skägg. Han måste ha mitt favorit schampoo Sebastian för volymen i skägget alltså!! *skrattar*

Du är bara bäst tjejen...
Kraaaaaaaaam

Jul hos Mattssons sa...

Wow, vilken otoligt vacker tavla... Den skulle passa perfekt hemma på väggen, så jag ställer upp :-)

http://julhosmattssons.blogspot.com/2009/11/tomtetavla.html

Kram Linda

Anonym sa...

God Jul tomtemor!
Kram Gunnieeeeeeeeeeeeeeee

Lisa sa...

Vilken magisk tavla Du skapat!
Den känns talande och har ju dessutom mycket hög mysfaktor ;o)

Ljus & Kärlek Lisa!

HannasPysselstuga sa...

Helt underbar Anneli!!! Min 5-åring sa "åhh vilken söt tomte....och den skulleju passa bra i vårt nya hus =) (jag sa att det var en tavla)

Grattis till 10000 besökare

Kramar från Hanna i Västervik
www.hannaspysselstuga.blogspot.com

Tesa/Therese sa...

Jag har nu bloggat om din Blogg Candy. Underbar tavla. Om han har turen att få flytta hem till mig ska han få sitta uppe året om i min skaparverkstad :o) Kram

mill@n sa...

Superläcker och en riktigt fin tomte som gääärna får flytta hem till oss!

http://millanspyssel.wordpress.com/2009/11/13/bloggcandy/

Fia sa...

Vilken underbar tavla. Skulle sitta finfint på väggen här hemma. Helt otroligt vilka fina tavlor du gör.
Har länkat i min blogg.
Trevlig helg!
Fia

Madeleine W sa...

Detta är den absolut vackraste tomte jag någonsin sett! Han ser så där snäll och go ut som en tomte ska göra. Jag är självklart med i tävlingen! Har länkat från min blogg. Ha en bra helg!
Kram Madeleine

http://minvitajul.blogspot.com

Monia sa...

Guuud vad du är duktig på att måla! Skulle jättegärna vilja ha tavlan hemme hos mig =) har länkat här:

http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/utlottning-hos-anneli.html

kram moniasundgren@hotmail.com

Caroline sa...

Åh vilken vacker jultavla.. Den skulle vara kul att vinna. Jag har länkat i min blogg. Vi syns imorgon! Ha det fint! Kram

Mia sa...

Har precis hittat till din sida med denna underbara tavla. Jag länkar och hoppas på mycket tur!
/ Mia
www.miasbloggning.blogspot.com

Petraso sa...

Wow Så Läcker!! Så klart man vill vara med på denna candy! länkat i min suidebar!

biradesign sa...

Skulle kunna bli den finasta jultavla jag någonsinn haft. Helt fantastiskt underbar!!!! Hoppas på att få se mer av dina verk. Men först hoppas jag på denna fina tavla.
Kram
biradesign

Anonym sa...

Jag vill bara säga att den tomten vill jag ha på besök till jul, han ser så snäll ut.Jag har tyvär ingen blogg som jag kan visa tomten i, men fin är han i alla fall.
Ha det gott!
Irene

Kamilla sa...

OMG!!!! Vilken underbar tavla!!!
Såklart tar jag en lott och bloggar denna underbara skapelse!
Jag håller tummar och tår :D
Kram kram

Rosa Forino sa...

It would be great to receive such a gift! Thank you for this opportunity. saluti dall'italia
the post on
http://kreattiva.blogspot.com/

LenA sa...

Har varit sååå snäll och ätit min gröt hela året så jag hoppas verkligen att Tomten kommer till mig!
Länk och bild finns i min sidebar. Härlig blogg, kommer snart på besök igen.
Kram

En Mölnbobos Liv sa...

Vad duktig du är på att måla! Jag är gärna med och tävlar om den fina tavlan. Jag har lagt en länk här

http://molnboanna.blogg.se/2009/november/vinn-tomtetavla.html

info@annakarlsson.se

Mia sa...

Vilken fin tomtetavla och vad duktig du är! Självklart är jag gärna med och tävlar om tavlan. Länkar i högerspalten hos mig.

Kram Mia

Marie L. sa...

Hej hej!
Jag har tipsat i min julblogg nu. Vilken otroligt fin tavla! Jag kan knappt rita ett rakt streck med en penna. ;)))
/Marie

Marie L. sa...

Här är min julblogg förresten:
http://misjul.bloggplatsen.se/

Olelsi/Nettan sa...

Jag är väll på sista rycket nu i din tävling!!!
Har länkat:
http://olelsi.blogg.se/2009/november/kika-in-hos-annelie-som-kor-en-tavlingvinnar.html

Otroligt mysig tavla, jag vet precis vart den ska hänga. Så jag hoppas vinsten hamnar i Hälsingland.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Anna sa...

Vilken underbart fin tavla!!!

Unknown sa...

very nice! participate, a greeting from italy

Unknown sa...

http://bambolesabrinaesse.blogspot.com/

Linda sa...

Åh vilken fin tavla vill gärna vara med och tävla och har länkat i min blogg

http://familjengranberg.blogg.se/2009/november/vinn-tomtetavla.html

Håller tummarna nu och hoppas på en massa tur då den skulle bli super i min mamma och pappas nybyggda hus :)
Linda

karlssongranberg@hotmail.com

Lillis73 sa...

Jag är med och jag länkar till dej!

http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/november/nu-tavlar-vi-igen.html

Josefine sa...

åh, denna tavla skulle vara perfekt hemma hos en tjej & kille som älskar julen dvs. jag & min pojkvän, hihi! :D du är så otroligt duktig! tänk om man hade såna talanger! hoppas innerligt att den vill komma hem till oss & hänga vid väggen nära våran julgran :) kramar / josefine
dangerousdazzling@hotmail.com

har tipsat om tävlingen här: http://pussjosefine.blogg.se/2009/november/tomtetavla.html#comment

mia.t sa...

Anneli, den tavlan är ju sagolik!! Så otroligt vacker, vilken tomte!

Ja, jag är helt full av beundran och hoppas ju naturligtvis, som alla andra, på turen att få hänga upp denna på min vägg ;)
Kram Mia

Åsa (Valerina) sa...

Jag har ingen plats för en tomtetavla så jag deltar inte i tävlingen. Men jag tyckte den var så fin att fler skulle få se den så jag länkar till den i min blogg iallafall :D
Jag ramlade in här via Marie L's julblogg :)
OpenID-inlogget verkar inte funka så jag får skriva anonymt och talar om att min länk till dig ligger på http://valerina.wordpress.com

evamar sa...

Oj, hoppas att jag hinner med för jag älskar jul och din fina tavla. Har en perfekt plats för den också!

Har länkat här:

http://evamar.blogg.se/2009/november/tomtetavla-15-november.html

Lillan sa...

grattis till besöken! klart jag vill vinna denna vackra tavla. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/november/tavla.html

mail: litenmentuff@live.com

ha en fin söndag!

Therese sa...

Jag är gärna med och tävlar om den fina tavlan. Har länkat på min blogg
http://tavlings-bloggen.blogspot.com/2009/11/tomtetavla-1511.html

Åsa Lundgren sa...

Ahhhh.... kanske är jag här försent men bättre sent än aldrig. Med julen runt hörnet så hoppas jag att denna tomte får hänga i min hall till julen
/åsa

caroline sa...

Vill självklart vinna denna superfina tavlan, äger faktiskt INGEN jul tavla alls! Skulle bli extra kul att få vinna sin första,
Har självklart länkat till tävlingen ifrån min blogg=)

http://vetegatan.blogg.se/2009/november/tomtetavla.html#comment

min mail: f4ntastic@hotmail.com

Tack=)

Anna-Lena sa...

Hej!
Vilken fin tomte tavla.
Du är jätteduktig.
Hoppas jag har turen så den kan pryda våra jular framöver.
Mina småkillar skulle bli förtjusta.
Länkade med,
http://blogg.passagen.se/bloggamer/entry/vinn_denna_fina_tomte_tavla
Mvh/Anna-Lena

Anonym sa...

Jag måste helt enkelt skaffa mig en blogg.....samlar på Tomtar o nu gråter mitt tomtehjärta när jag inte kan delta i utlottningen....
Snyfft........lycka till alla ni andra.....
Hälsningar från en deppig Puck

Unknown sa...

wonderful gift. thank you for this chance. wonderfull for Christmas. hugs

Älgen/Christine sa...

Wow denna tavlan skulle passa perfekt hemma hos ......en tjej som alltid har tomteluva på. Denna saknas för att göra hennes samling komplett.