söndag 27 april 2014

Dt-alster för PY Hobby- Vintagekort

Åh så roligt det är att skapa med pion design papper
 som är perfekta för kort! Dessa papper kom hem i veckan hos
PY Hobby är så fina....
Pion Design - kollektionen A day in Min
Har också
använt  ...
Vit cardstock
Pearls
Rosor
Metallhörn
Metallblomma
Nästan allt material är från PY Hobby
Bara klicka på orden så kommer du till produkterna

Kollektionen innehåller 12st dubbelsidiga ark
med helt underbara motiv.
Vintagebilden och fjärilen med i kollektionen, du hittar den
HÄR
Diesen med dragkedja är min privata den är så söt
och kommer från Marianne design och ingår i
deras serie Craftables. Dragkedjan är ca 7 cm hög.
 


Ni har väl inte missat storpacken med metalldekorationer
Nu har PY Hobby fyllt på ordentligt med metalldekorationer i storpack.
Storpacken är alltid prissänkta minst 50% från ordinarie pris.

Hoppa in HÄR så hittar ni dem
Gillar dom här snygga metallhörnen
Hoppa in här
Vårt japanska körsbärsträd står just nu i blom.... underbar syn....
 
Önskar er skön vecka!
KRAAAM!!!/Anneli

5 kommentarer:

Maritha sa...

Guuuu så snyggt. Helt galet coolt med dragkedjan. Woooow! :)


Kraaaaam

Yvonne sa...

WOW vilket snyggt kort!
Jag har gjort några kort tidigare med dragkedja men jag visste inte att det nu fanns en die så det letade jag upp så klart och köpte,hihi. Det blir en kul effekt.
Åhh vad vackert körsbärsträdet är. Härligt väder nu.
Jag är inte riktigt frisk från min flunsa än (hostar mycket) men jag är iaf på benen.
Ha en underbar kommande valborgshelg med lite extra ledighet.
Hälsa P
kram//Y

Unni A sa...

Wow for et fantastisk flott kort! Kjempelekkert! Stilig med glidelåsen!
klem Unni

Åsa/asamia sa...

Ett såååå härligt kort i dova färger, älskar det!
Finfina foton också, så fint det är med vår.

Ulla sa...

Sååå underbart kort i härliga färger. Gillar dragkejdan och blommorna runt om.
Kram Ulla