onsdag 2 april 2014

Dt-alster för PY Hobby - Vintagekort

Jag älskar vintage och det är så kul
att skapa kort i denna stil ...
  Detta är ett av de korten
som jag gjorde på scrapträffen i helgen.
Längtar till nästa scrapträff ...
Den bedårande söta vintagebildern
från Pion design
Här hittar du en massa
vintagebilder
Lite glitterlim runt vintagebilden


Använt en metalldekoration och vikt
den på mitten, du hittar den HÄR!
Här använt fina mönsterpappret Papperna Madame Payrauds
som tog slut direkt i webshopen .

Spetsen hittar du HÄR 
Bara klicka på orden så kommer du till produkterna.
PY Hobby  har fyllt på lagret med dies från
Memory Box senaste dagarna
hoppa in HÄR ta en liten rundtur i butiken ...
Vitsippor har jag plockat så nu väntar jag bara på min favorit
bland de vilda vårblommorna, liljekonvalj, vilken är din :-)
Det var allt för den här gången.
KRRAAAAM!//Anneli

4 kommentarer:

Yvonne sa...

WOW vilket läckert kort. Jag älskar också den stilen.
Jo tack det är bara bra här och våren har vi haft ett tag med lite bakslag men just nu är det fint.
Nästa fredag händer nåt riktigt kul hos oss men jag berättar mer om det i ett mail snart =)
Hälsa P
Kram/Y

Anneli Mellstrand sa...

Här är det !!!!!!!! mitt favorit kort titta och njut...............

Nu bär det av till Wien hörs efter helgen
Kram
//Anneli
Ps kollade på nätet finns scrappbooking affär i wien tror du jag törs nämna det ???? hahahahah

pojjo sa...

Vilket jätte vackert kort, jag som jämt gjorde vintagekort förr men nu var det länge sen.... jag måste nog ta och göra ett snart igen *ler*

Lisa-olsi sa...

Snyggt kort!
Wellpapp är ju tufft att använda,
många fina dekorationer,
jag gillar din blomma :)

Kul att du gillade min kedja :)

Ha det gott!
Kram Lisa