söndag 30 september 2012

Dt-alster för PY Hobby - diesen Catalina Wreath.

Ett kort i rosa, min favorit färg :-))
Har använt memory diesen Catalina Wreath.
Gillar denna diesen den är så användbar!!!
du hittar den här hos PY Hobby
Den söta bilden kommer från Hobby House
Blommor gjorda av spillpapper
och med hjälp av retrostansarna och micropearls
En massa super läckra Rhinestones
 hittar du hos PY Hobby
Du hittar dom
här
 

MISSA INTE DETTA!!
PY Hobby fått hem rosenknoppar i storleken 0,5cm.
Just nu kan du köpa paketet med 140st
söta rosenknoppar till kampanjpris
Blompaket 55kr, ordinarie pris 77kr

Här hittar du dom söta rosenknopparna

Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

14 kommentarer:

morkaren sa...

Sødt kort, med et af de sødeste stempler jeg har set. knus morkaren.

Susy sa...

Vilket super fint kort och vilken gullig bild!

KRAM SUSY

Evas Pyssel sa...

Jättesött kort !! Dina rosa kort är jätteläckra. Det märks att det är favoritfärgen.
Ses snart. Kram Eva

Desire Fourie sa...

Anneli this is beautiful. Lovely colours and embellishments. Everything works so well together. Hugs Desíre {Doing Life - my personal blog}

Stephi sa...

oj vilket fint kort, vilken die, vilken fin stämpel. Tack för besöket hos mig!

Maritha sa...

Åhhh så himla fint kort....en riktig pärla!!! =)

Kramen

Marita Johansson sa...

Ett Kanonfint kort

Kraaaaaam

vivis-pyssel sa...

Såååå fint kort.

Kraaam

PetterCarins lilla pysselvrå. sa...

Ett sådant gulligt kort,motivet var så sött!

Tack för besöket och snälla ord!

Ha en fin vecka, kram

Carin

Nina sa...

Tack för din kommentar hos mig, såå glad jag blev. Nu har jag kikat runt hos dig. ÅHH så mycket fint du gör vad duktig du är. Tack för titten jag kommer snart tillbaks. Kram Nina

Pop's Cards sa...

Hi sweetie this is so pretty I love the colours you have chosen, huggles Pops x x

Kristina ScrapSalig sa...

Ljuvligt kort och en bedårande stämpel!

Jag gillar också kuvertkortet nedan jättemycket...så underbart romanstiskt och vackert så att jag tror jag smäller av, WOW! VÄLDIGT liftvänligt ;)

Hoppas att du har det gott!

Kramar

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Superfint kort.Så många fina detaljer och bilden är så söt. Kram

Jasmine sa...

Jättefint gjort, dina kort ser alltid så välarbetade ut. Blomman på kortet tycker jag är spännande; roligt med något annorlunda.
Kram