söndag 23 september 2012

Altrat en champagneflaska !

Gå-bort-present !
I igår var vi på bröllop våra goa grannar gifte sig!
Jag har altrat en champagnenflaska som jag hade med mig...
 ♥♥♥
 ♥♥♥
 ♥♥♥
 ♥♥♥
 ♥♥♥
Där bak har jag fäst öljetter,
och sedan trätt i ett sidenband
som en korsettsnörning genom alla öglor.
Peter och jag fick äran fota hela bröllopet.
Jag följde bruden från frisören till dom lämnade bröllopsfesten.
 Mycket kort blev det under kvällen vi tog ca 2000 bilder :-)

Bruden var bördig från Tyskland och
en stor del av sällskapet kom också därifrån.
Det är riktigt roligt att få vara med på bröllop
där det finns inslag från andra länder,
för man får en inblick i andra seder.
 


♥♥♥
.
Önskar alla en riktigt skön söndag

KRRAAAAM!//Anneli

9 kommentarer:

morkaren sa...

Hold da op, hvor er den flot, den nænner man da ikke drikke. knus morkaren.

Ulla sa...

Så fin flaska de blev säkert jätte galda över den. Lite annorlunda present inte vanligt som massa annat. Speciell.
Kram Ulla

Anneli Mellstrand sa...

Flaskan blev kanon fin .......
Kan tänka mig att ni är rätt trötta idag ..........

Imorgon skall här scrappas, Gunnie kommer .........kom du också vet jag ........

kram
//anneli

Marita Johansson sa...

Åhhh den är ju Heeelt fantastisk

Kraaaaaam

Susy sa...

Underbart vackert du har dekorerat denna champagne flaska!
Så fint!

KRAM SUSY

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Snygg flaska och en vacker brud. Kul att få vara med "hela" vägen. Kram

Maritha sa...

Meeeeen åhhh så fin flaska du gjort....sååå snyggt!! Härliga bröllops bilder lär dom få me..=)

Kraaaam

Lisan sa...

Dina flaskor är alltid lika vackra. Oj så stiligt brudpar med. Jätte fina foto Ojojo över 2000st. Ja då har dom att kolla på sen hahaha:) Ha det så bra kramis Lisan

Mona sa...

Vilken urtjusig flaska så många fina detaljer. så kul att gå på bröllop och att få följa bruden hela dagen jättefina kort du tagit vilket minne det blir för brudparet.
Ha en bra helg
Kram Mona