fredag 29 juli 2011

Pysselskafferiet och Magnolia besök !!

Vilken underbar dag vi hade igår.
Vi började med att besöka Pysselskafferiet .
Det var det mysigaste Scrappbutik jag har varit i.
Jag rekommendera varmt och besöka Stina och hennes
sååå mysiga inspirerande
scrap- och inredningsbutik .
Den är stor, och det finns MASSOR av fina saker!
Pysselskafferiet  ligger Gånghester lite utanför Borås.
Här har vi Stina som äger butiken
och vilket underbart bemötande hon gav hos!
är ni Borås får ni inte missa besöka PysselSkafferiet,
mysigare butik får man leta efter!!!
 
En massa band och spetsar fanns det i butiken

Man fick så mycket insperation
när man tittade runt på alla hyllor


Ett helt rum med saker till att altra på !

Så mycket charms... mums ...


En massa mönsterpapper

Äntligen har jag hitta en akrylkloss med rutnät,
Att stämpla rakt är inte det enklaste..
Jag vet inte hur många gånger jag blivit arg
när kortet blivit ”förstörd” av att texten blivit sned
Nu hoppas jag texten kommer rätt nästa gång  :-))!
Sen bar det vidare till Magnolia butiken
Jag cirkulerade runt stämpelbordet
ett antal varv i jakten på stämplar.
Så mycket stämplar ,till slut hade jag valt ut
tre stämplar med Tilda och en textstämpel
Massor av inspirationskort att kika på.
Massor av härliga inredningsdetaljer.
Fanns det nu i Magnolia butiken
Har nu handlat på mig lite av
varje och en ny finess.

Roligt med lite nytt. ...
Finessen.......
som köpte på Pysselskafferiet
Är denna lilla söta saken  som jag kommer
  knyta snygga rosetter med  i fortsättningen

Det var en helt underbar dag med
Anneli M, Gunnie och Susanne
som jag gärna gör om fler gånger.
Tack tjejer för en kanon roligt dag!!!!!


Önskar alla en skön fredag!
Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

7 kommentarer:

Susy sa...

Vilka underbara bilder, Anneli!
Vi missade ju varandra precis, jag var där dagen innan....!
Men Pysselskafferiet måste jag verkligen besöka nästa gång (det var stängt i onsdags)!
Vilka underbara saker du handlade!

KRAM PÅ DIG!
SUSY

Yvonne sa...

Åhhhh så mycket mysigt!
Där skulle jag nog handla ihjäl mig,hihi
Mycket kul du köpte.
Fina bilder.
1000000 KRAMAR//Y

onkis sa...

Va roligt att du la ut bilder så vi också fick se vilka härliga affärer du har besökt.

annkan sa...

Wow, vilka härliga bilder! Skulle gärna velat gå in i den översta butiken!! SÅ himla mycket fint som verkar finnas där! *mums*
Såklart skulle jag inte tacka nej till ett besök på Magnolia heller, hihi.
Måste ta en titt i Pysselskafferiets webbutik nu!

Kram.

annkan sa...

Hm, det fanns visst ingen webbutik... Men bloggen är nu bokmärkt, för det fanns ju massa fint att kika på där också!

Ha en fin helg!
Kram.

Petra/Paradise sa...

VIlken otroligt mysig resa ni gjorde!
Är MÄKTA avis måste jag säga!!
Pysselskafferiet ser verkligen ut att vara helt i min smak! :D
Måste verkligen dit nästa gång jag är i Borås!! :)

Må gott vännen!!

KRAM Petra

Katja/MezzaNotte sa...

Vilka härliga bilder du delar med dig av!! wow.. till det de där butikerna skulle man vilja åka...åka dit med en välfylld plånbok!! haha

Mycket fint du inhandlade.. Vad roligt för dig!