onsdag 27 juli 2011

Bröllopskort!

En beställning på ännu ett bröllopskort.
Det är bara FÖR ROLIGT med beställningar
från vänner och deras bekanta.
Detta är mitt absoluta favoritpapper nånsin!
Det kommer från Pysselgumman!
Stämplen kommer från Magnolia!
Texten har jag skrivit ut från datorn

Scrappis ligger på sin favorittplats,
håller koll på vad som händer i trädgården.
Nu blommar våra röda solhattar ,
även kallade för röd rudbeckia
och på latin Echinacea purpurea.
Särskilt vackra är de när solen tittar!
Äntligen ska jag iväg till Borås för att besöka den välkända  Magnoliabutiken   (300 kvm med scrapbookingtillbehör) och Pysselskafferiet ligger i Gånghester, en bit innan Borås .
Min kära srappkompisar Gunnie  
, Susanne  och  Anneli M följer med på denna lilla roadtrip i morgon och jag hoppas på att komma hem med några nya stämplar och en en massa mönsterpapper  (sen blir det säkert mer om jag känner mig själv rätt).
Tack för titten!
Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

6 kommentarer:

Kellis sa...

Mycket vackert kort, och vackert papper! Älskar också hennes papper...=) Är då inte aaalls avis att du ska få besöka Magnoliabutiken, kanske jag lyckas övertala maken en vacker dag att åka söderut...=)

/Kathleen

onkis sa...

Visst är det roligt att göra bröllopskort,det är ju både glädje och kärlek till den som ska få koret.
Va spännande det ska bli och höra vad du hittar i butiken.
Ha det sååå kul!

Katja/MezzaNotte sa...

Mycket fint kort!! och ljuvligt foto på Scrappis.

Hoppas du får en rolig tur till Magnolia... Dit vill jag med ;) lyllos dig!

Ha kul!!

Marita Johansson sa...

Underbart bröllopskort.
Till Magnolia ska jag åka när mina 50alster är klara.
Hoppas att ni får en underbar dag

Susy sa...

Så vackert kort!
Så kul, vi var i Magnolia butiken igår!!!!

KRAM SUSY

Milma sa...

Jättefina kort du gör!