måndag 30 augusti 2010

Scraplagrets tävling "3 av samma skiss"

.
.
.
Scraplagret hade en kul utmaning
som gick ut på att skapa tre olika kort efter samma skiss!
Den var jag ju tvungen att haka på!
.
Så här såg skissen ut och reglerna var !

{1} Skapa utifrån skissen ovan.
Du får använda vad du vill, lägga till/
ta bort, vrida och vända - skissen
ska inspirera men det ska synas att du utgått från den.
{2} Gör 3 kort utifrån skissen! Japp,
3 olika kort vill vi se utifrån samma skiss!
Utöver detta är du fri att göra som du vill!

♥♥♥
.
Jätte rolig utmaning och här kommer mina tre kort!
Tre stycken olika kort efter skissen

Första kortet

Stämpeln är från Stamp by Lili of the Valley

En trevliga detalj !

Blomman dekorerade med en metalblomma
och halvpärlor i rosa och vit!
.
Andra kortet blev ett crisscross kort !
.
En bild på insidan och framsidan!
.
Stämpeln är från Sarah Kay och är färglagt med PM och MCP
.
En annan trevliga detalj som en fjäril,
som jag har stansat ut från Marta Stewart punch
.
Många detaljer blev det på kortet …
.
Tredje och sista kortet!
.

Stämpeln är från The Greeting Farm, Lottie
och är färglagt med PM och MCP
.
Blommorna dekorerade med metalblommor och halvpärlor .

♥♥♥♥

Vill ni också vara med och tävla
då hittar ni den här hos Scraplagret

KRRAAAAM!//Anneli

4 kommentarer:

Anna sa...

Du gör ju helt underbara kort, ljuvliga! Jag fattar inte hur du färglagt stämplarna, men jag får googla. Hit kommer jag gärna tillbaka!
Mvh
Anna
sanglertochjag.blogspot.com

Gunnies Pysselhörna sa...

Hoppas du vinner dina kort är verkligen superfina!
Kram Gunnie

Karin sa...

Oj, så många fina kort du gjort sedan senast jag tittade in här!

Erica sa...

Åhh.. så mycket njutning för ögat detta inlägg var!! Ljuvliga kort och alla detaljer.. mycket fint. Din färgläggning är verkligen imponerande, verkar som du ändrat den lite? ursnyggt är det i alla fall!!

Önskar dig en trevlig helg!!!

Kram, Erica