torsdag 24 juni 2010

Grattiskort !

Det är långt mellan uppdateringarna och det
har inte blivit så mycket pyssel i sommar,
men här kommer i alla fall lite som jag har gjort på sistone
Har fått gjort tre gratulationskort för ett tag sedan.
Dessa kort har jag nog glömt att visa....
.
Detta kortet jag gjort till Cyllan !
Den underbara stämpel på kortet kommer från Skogstokiga

Sedan färglagda med ProMakers

En massa blommor

Detta kortet jag gjort till Caroline .
Den söta stämpel på kortet kommer från Magnolia.

Motivet färglagt med ProMakers

Det sista kortet jag gjort till Max på hans 9-årsdag.
Alltid svårt göra kort till killar.
Den super söta stämpel på kortet kommer från Penny Black.


Motivet färglagt med ProMakers
så lite 3-D lack på paketen för extra effekt.

♥♥♥♥♥♥

Snart midsommar, känns helt galet att Juni snart är förbi.
Tänk vad fort det går...
Snart vänder det men det ska vi tala tyst om ett bra tag till.
Men hur som haver så önskar jag er en fin helg,
med god mat,dans runt stången och framför allt glädje.
En härlig dag brukar det vara med resning av midsommarstång,
sillunch, jordgubbar, dans kring stång
och traditionsenlig grillning på kvällen,
sen en mysig kväll med lekar, prat, skratt och vin.

Jag tycker det är trevligt att hålla
på de svenska gamla traditionerna...
Och just midsommar är en så vacker gammal högtid med
sommarens alla förväntningar och förhoppningar inbäddade...

♥♥♥♥♥♥

Brukar ni ha krans i håret eller kanske
lägger ni blommor under huvudkudde !
Jag tänkte passa på att önska alla
en glad midsommar och trevlig långhelg.
Ät massor av god mat och umgås med nära och kära.
Lek mycket lekar och skratta mycket. För det ska jag!

Somriga Kramar Anneli

12 kommentarer:

VILLAN PÅ LANDET sa...

Åh vad underbara kort som vanligt med andra ord. hela din blogg är så fin och fylld med värme.


Glad midsommar på dig !!!!!!!!!!!1

VILLAN PÅ LANDET sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
annkan sa...

Tack snälla.

Åh, vilka härliga kort du gjort!

Hoppas att solen lyser på dig i helgen. Önskar dig också en härlig midsommar!

Kram på dig.

Louise sa...

Önskar dig också en jätte trevlig midsommar och en härlig sommar. Första veckan av din semester har du haft underbart väder. Nu håller vi tummarna att resten bli så med. Som vanligt jätte fins kort.

Många Kramar från mig till dig.
Louise

Myownhome sa...

Vad fina alla dina katter är! Och jag kan verkligen se likheter mellan din Smillan och våran Paschmack. :)

Och vad fina dina kort är! Det är alltid så kul att kika in till er som är så duktiga på scrapbooking!! Så mycket inspiration. :)

Yvonne sa...

Halloj!
Vilket fint kort du gjort till Cyllan
(tycker jag känner igen den där stämpeln =) )
Ja dom andra korten är så såklart fina dom också.
Har ni haft en härlig helg nu då utan oss,hihi
Just nu har vi sol men igår var det si och så men den tittade fram mellan regnskurarna.
Nu ska vi åka och hälsa på min mamma för nu har jag fått rösten tillbaka.
Hälsa P och sköt om er och ha en fortsatt fin semester.
100000000000000KRAMAR//Y

Cyllan sa...

En fortsatt trevlig sommar får jag väl önska då eftersom jag inte varit ute på datorn under midsommar-dagarna (utan bara ute i det fina vädret...hihii)
Än en gång, Tusen TACK för det suuperfina kortet som landade i min brevlåda för en tid sen - både jag och äldsta dottern har beundrat alla häärliga detaljerna på kortet och allt läcker bliing.

SommarKraaam C

Henrietta sa...

Underbara kort som alltid!
Hoppas du fick en fin midsommar!
Kram Henrietta

NuttesPyssel sa...

Kossaorna är supersöta!!! =)

Gunilla/Nilla sa...

Det blir sannerligen inte mkt pysslat nu när vädret är HELT underbart härligt. Vilka ljuvlia dagar och kvällarna är sagolika.

Tycker du har varit flitig som gjort så många läckra kort.
Kul att du även visar foton av dina fina blommor mm.

Sköt om dig och njut av sommaren.
Kramen till dig från mig//Gunilla

susanne´s smulor sa...

Oj, vad mycket fint du gjort!!!Jättecharmiga stämplar. Ha en trevlig sommar och kram/sussa

Erica sa...

Hoppas din midsommar blev lika härlig som du beskrev den i förskott! Visst är det en härlig tid midsommar och efter det, man ska passa på att njuta varje dag och ladda batterierna inför hösten!

Dina kort är som vanligt superfina och jag beundrar din inspiration, din verkar omättlig, alltid lika fina kort!! Blir alltid så glad av att titta in här och ta del av dina fina skapelser, inte bara kort utan som senast dina betongalster, du ger mig inspiration!!

Önskar din en riktigt trevlig fortsättning på sommaren!
Kram, Erica