måndag 7 december 2009

Julkort!!

Ett av julkorten jag visade i lördags på ScrappTorget
Jag har gjort kortet av Tant Scrappas kit
Här jag använt My Minds Eyes mönsterpapper.
Så härligt när man kan använda
bägge sidorna på mönsterpappret.
Här jag använt ett Embossad Cardstock,
Vintage Vines Vit som skimrar så underbart.

En detaljbild
Den söta stämplen kommer från Whipper Snapper
Motivet är färglagt med ProMarkers och MCP

Så roligt det är att öppna adventskalendern varje dag
Jag har haft självdisciplin inte tittat i dom andra lådorna.
Men så mycket fina saker du har stoppat i Caroline ,
jag är så nyfiken på den stora paketen som inte gick in i lådan.
Ska bli spännande på julafton se vad det är i den.

Kolla vilka gulliga charms det låg i en låda.

Jag samlar på unika tomtar , är dom inte sköna .
Sammlar ni på tomtar ?!

Julklappsutlottning hos Annas vita hjärtan
hon har utlottning på den underbara sjalen .

Om du klickar HÄR kan du också
vara med i utlottningen! Lycka till!!

Snart bjuder jag på en ny bloggcandy.
Håll koll i bloggen, ni kommer inte att bli besvikna, jag lovar!

Vill passa på att tacka för alla fina kommentarer,
de värmer så mycket ska ni veta!Tusen TACK!
Också jättekul att veta vilka som tittar in här.
Kram Anneli

11 kommentarer:

Yvonne sa...

mmmm så fint.
Vilka roliga tomtar. verkligen udda. Näe jag samlar inte på tomtar =)) har gett bort allt men känner ju en kvinna som har över 600 st, det du!
Nyfiken på din candy.
Tack för titten hos mig gulliga du.
100000000 kramar

Petra/Paradise sa...

Kortet är ljuvligt! Älskar den där stämpeln! Har den faktiskt själv =)

Tomtarna var ju så söta! hade jag sett dem hade jag tusan köpt dem också! =)
Jag gillar tomtarna från "trolltyg i tomteskogen"..så ser jag en sån så köper jag den omedelbums =)

WOW!! Ser att en ny tavla är på G att lottas ut!! *Skuttar runt* DEN FÅR JAG INTE MISSA!!!!!

Tusen tack söta du för dina goa ord!! *glad*
KRAMAR Petra

VILLAN PÅ LANDET sa...

Älskar tomtar och brukar alltid köpa ngr nya varje år.
Vad SÖTA dina var.
Du är så duktig på att skapa kort helt fanttastiskt. Roligt varje gång man tittar in till dig.

KRAM

Caroline sa...

Vilket vacker kort!! Och så roligt att du gillar innehållet i kalendern.. Jag har också fått många fina saker, det är lättare att gå upp på nu i december=)..

Självklart har jag inte öppnat alla luckorna på den kalendern som bor hemma hos mig kalender.. Har Gunnie skvallrat??

Ha de fint! Kram Caroline

ps.. Härliga tomtar! ds.

Karin sa...

vilket superfint kort! HImla gullig stämpel! =)
ser fram emot din bloggcandy, för NU måste det väl bara min tur?! *fniss*
kram på dig!

Cyllan sa...

Tiingeliing!
Här har du en till som samlar på tomtar...har inga såå häftiga som dina i min samling än.
Wow vilken läcker detalj det blev med silver glittret på ditt julkort.
Kraam C

Erica sa...

Vilket härligt kort! Har också den stämpeln, nästan glömt bort den. Glittrande cardstock har jag missat, låter fint!

Gillar dina tomtar mycket, gillar att de är uthuggna i trä, mycket fint.

Pepparkaksformarna är ljuvligt söta, så fin på julkorten.

Kram, Erica

Caroline sa...

Hej igen!! Kalendern som bor hemma hos mig är den som Gunnie har gjort, det vet du ju men det jag menade var att jag kanska var hos gunnie och kollade lite, men det är ju inte fusk, för det är ju inte min kalender...!! =)=)


Ha det bra! KRAM Caroline

ps. fråga gunnie om bilder från hennes scraprum.. Före och efter.. Nu är det jättefint där!

annkan sa...

Vilket ljuvligt, juligt kort!
Den stämpeln var ju bara för söt!! :-)
Jag har också köpt de söta pepparkaksformarna. Hur kan man motstå, liksom..? *S*

Kram på dig.

Therése Ringström sa...

Oj här var det mycket fint att titta på:0) En riktig fröjd för ögat!!
Denna stämpeln var hur söt som helst!

Ha en bra dag!

Therése

Kamilla sa...

Så vackert kort, och kalendern, åååh förstår att det kliar i fingrarna ;)
Kram kram