söndag 27 december 2009

Födelsedagskort

Tack alla mina goa scrappvänner
för alla vackra julkort jag fått.

Eftersom det blivit dåligt lite pysslat den
senaste tiden pga allt som hör julen till så visar jag ett kort
jag gjorde för ett tag sedan ett Gratulationskort.
Den söta stämplen är från Magnolia.
.
♥•*¨*•.¸¸♥♥♥¸¸.•*¨*•♥


Inkido har blogcandy där man tävlar om nyheter 2010
Klicka på bilden ovan så får du veta mer.
Senast 13 januari


Handstämplat har en utlottning av denna fina skärmaskin.
Min skärmaskin börjar bli skrabbig...
den skär snett och ojämnt så det vore så kul få vinna en ny
Klicka på bilden ovan så får du veta mer.
Senast 31 december

♥•*¨*•.¸¸♥♥♥¸¸.•*¨*•♥


Hoppas ni alla fått en stämningsfull
och njutbar jul med nära och kära!
God fortsättning!!

Kram Anneli

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vad mycket fina kort du har här.
Ska kika vidare =)
Kram Marit