måndag 7 oktober 2013

Dt-alster för PY Hobby - Pås-kort!

Idag ska jag visa något som jag tyckte
själv var riktigt roligt att göra.

 Ett kort som jag gjort av en brun papperspåse
Mät hur stor du vill att ha ditt kort och klipp
därefter bort överflödigt på påsen !!
Botten är platt och uppvikt när man får påsen,
så där satte jag bara en liten dubbelhäftande tape
för den ska förbli flat.
 Sen är det bara att dekorera den,superenkelt och kul
!!!
 HÄR hittar du pearls
 
HÄR hittar du luxury pearl, finns i massor av färger
Använt punchen Martha Stewart - artic Snowflake
som du hittar HÄR
HÄR hittar du den söta charmsen
Inuti påsen har jag satt en tag där man kan skriva en hälsning…
 På tagen har jag använt en metalldekoration
som jag har vikt på mitten den hittar du HÄR
Snart hittar du bruna påsar hos  PY Hobby  i shopen!
Det var allt för den här gången

.
Önskar er alla en riktigt härlig vecka! =)
KRRAAAAM!//Anneli

3 kommentarer:

Susy sa...

Vilken underbar julpåse, så snygg!

ÖNSKAR DIG EN BRA VECKA!
KRAM SUSY

Maritha sa...

ÅHHHHH så himla fint!! Ursnyggt påskort! =)

Kraaaaaaaam

vivis-pyssel sa...

WOW vilken snygg julpåse.
Så gulligt katten tittar fram bland höstfärgerna.

Kraaaaam