torsdag 25 juli 2013

Årets första julkort - Dt-alster för PY Hobby

PY Hobby har fått hem så mycket dies från Memory Box
Den jag har använt på kortet heter
Holly Holiday Frame Set
Du hittar den HÄR, den är så fin och har så fina detaljer!

HÄR hittar du charms
PY Hobby har fått hem massor av fina blommor.
Hoppa in HÄR ......
Den här diesen Glowing Candles sålde slut direkt.
Men du kan gå in lägga en förbeställning genom att
mejla till PY Hobby
pyhobby@live.se
Det var allt för den här gången.
Önskar alla en skön torsdagskväll
KRRAAAM!//Anneli

7 kommentarer:

Yvonne sa...

WOW vilket fint julkort!!
Jag ska också börja med julkorten nu (har gjort 3 st tidigare) men det får bli nån regnig dag =)
Vi har strålande väder här och fortfarande inget regn. Bästa sommaren på massor med år. Så skönt.
Vi hörs nån dag....
10000 kramar/Y

PetterCarins lilla pysselvrå. sa...

Oj, oj, oj så vackert julkort! Kan inte se mig mätt på det! Så fint med de vita rosorna i hörnen och den underbara diesen!

Ha det så bra i värmen!
Kram, Carin

Anonym sa...

God Jul Anneli!!!!!
Vilket härligt julkort!!!!!
Kram Gunnie

Stephi sa...

vilket vackert kort

Iffa ...... sa...

Wow vilken snygg die du använt i mitten, och bilden är oxå jättefin tycker jag!
Ett så fint julkort du skapat, alltid bra att starta i tid =)
Jag såg att de fått hem så mycket fina dies så snart går det inte hålla sig utan att beställa,fniss.
Kram Iffa

Unni A sa...

Wow for et vakkert julekort! Nydelig med rødt og hvitt, så koselig motiv og vakkert pyntet. Den ramme-diesen står høyt oppe på min ønskeliste :)
klem Unni

Ulla sa...

Så vackert julkort underbara färger och en himla snygg dies.
Kram Ulla