onsdag 17 april 2013

Vårigt Kort - Dt-alster för PY Hobby

Jag har knåpat ihop ett vårigt crisscross-kort gula toner.
 Cardstocket går i vitt och papprena , vintage bilden, fjärlarna
tesxten och bården, kommer från Pion Design - Till Mor.
På kortets utsida har jag stansat pappret med
Martha Stewarts kantstans Vintage Doily   

 Texten  har jag kalkat kanterna med distressdyna Vintage Photo,
Jag har dekorerat med lite blommor  och fjädrar
Klicka på orden så kommer du till produkterna hos PY Hobby
 
 

 


 Önskar er skön onsdag
KRAAAM!!/Anneli

11 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhh så himla fint kort. Underbart så himla fint du får till det. :)

Kraaaaam

Anneli Mellstrand sa...

Superfint vårigt...........

Kram
//anneli

Paula sa...

Vilket vackert kort! Papperet var sperfint och lite annorlunda dig då detta är annan färg än di brukar använda - snyggt med "bandet" i mitten av kortet som bryter av lite.
SNYGGT!

Unni A sa...

Så nydelig! Vårlige varme farger, nydelig kantpunch og rammedies!
klem Unni

Evas Pyssel sa...

Jättefint kort och så mysiga detaljer . Inte minst vårfärgen !!!
Kram Eva

Unknown sa...

Helt makalöst vackert kort. Inte visste jag att det kunde bli så fint med gula färger. Jag blir sugen på att prova själv.

KRAM/Ninni

Ulla sa...

Så himla gulligt kort älskar vintagebilder och sbygg vikning med den kantstansen jättefint.
Kram Ulla

Susanne sa...

Ohhh så vårigt o fint kort....underbart pappersval och MS kantstans är så fin. Önskar dig en fin helg! Kramizar Susanne

Katarina sa...

Otroligt vackert kort med fin vikning och dekorationer. Pappret är väldans fint också. Kram

Yvonne sa...

Underbart väder här idag. A borta hela dagen så jag har suttit ute i solen (krattat lite också)
GRATTIS på namnsdagen!!
1000-Kram/Y

Annelie sa...

Ett väldigt fint kort med mycket vårkänsla..
Kram Annelie