måndag 11 mars 2013

Kort och Göterborgmässan !


Här ett kort jag knåpade ihop föra helgen
Den söta pappret hittar du hos PY Hobby HÄR
hÄnglen är färglagd med Promakers
Blomman har gjort med en dies
från Marianne Desgin -English Rose
Roligt göra sina egna blommor och ta var på spillpappret
 
Den fina diesen kommer från Memory box
heter - Whimsical Flourish du hittar den HÄR
Den här helgen har varit helt fantastisk.
Så roligt jag har haft med Anneli och Gunnie,
många goa skratt, god mat och dryck,
mysigt hotellrum, god frukost och
en helg väl värd att minnas.
Tack Anneli och Gunnie för en kanon helg,
det här gör jag gärna om!
På lördagen besökte vi pysselaffären Cili in Papers,
det kan jag varmt rekommendera om ni är i Göteborg. …
Oj oj vad mycket det fanns i butiken och vilken service vi fick.
Det fanns så mycket smarta förvarings lösningar, jag köpte
en
väska till att förvara mina dies. I väskan följde det
med tre magnetiska
ark som passar perfekt i lådan.
Varje låda rymmer upp till 21 magnetiska ark
.
Så mycket lättare det blir att hålla ordning på diesen
i fortsättningen...

Mässan var på söndagen,det fanns inte så många utställare
men dom som var där hade så mycket med sig...
det var så roligt få klämma på allt....
Så det blev en del shopping.... här lite av det jag handlade.
Mycket papper från bildmålarna och lite annat smått gott!
Ny ser jag fram imot mässan som är höst,
då blir det en tur till Göterborg igen
 
Önskar er skön vecka
KRAAAM!!/Anneli

7 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Men vad kul ni verkade haft i helgen = så roligt!!!
Ser att du fick handlat massa härligt pyssel, så kul att få hem allt och bara känna inspirationen sätta fart =)
Vad kul att ni skall upprepa resan till hösten = då måste jag verkligen se till att inte missa den så då kanske vi träffas!!

Ditt kort idag är så gulligt, älskar rosa =) De där blommorna du gjort själv av dien = jättefina och så fint med prickiga!!!
kram Iffa

Anonym sa...

Tack själv för en kul och rolig resa, man fick ju se så mycket fint.
Vilka fina blommor du har gjort med
din dies riktigt pillgöra.....
Ha det så bra!!!!!!!!!!
Kram Gunnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Galenskap och lite allvar sa...

Kan tänka mig att ni hade en härlig resa! Säkert mycket inspirerande både för kropp o själ. Många fina saker hittade du ju oxå.

Kortet är verkligen jättefint och i rosa, en helt underbar färg!!!

Ha det gott och sköt om dig!
Kram Veronica

Eva sa...

Underbart kort...som vanligt!
Så mysigt att åka på mässa, alltid roligt med nya scrapgrejer, fast man har en del:) Jag ska snart åka till Stockholms scrapandpearlevent. Du kan tro att jag längtar, har aldrig varit på något sååå stort!
Ha det gott!

Eva sa...

Glömde skriva att jag blev jättenyfiken på väskan du köpte till dina dies...måste kollas.
Tack för tipset!

Karin sa...

Så gulligt kort! Superfina blommor du gjort. Härligt att gå på mässa. Jag längtar till mässan i Helsingborg nu i april.

Lisan sa...

Så fint kort och vilkea söta färger. Jag får nöja mig med HBG mässan!! Hoppas på hitta lite nytt och fint. Kramis