söndag 23 januari 2011

Blomsterfakir !

Här kommer ett litet kort som jag knåpat ihop idag!

Blomsterfakir !
Jag efterlyste en blomsterfakir.
Den fanns på närmre håll än jag visste om :-).
Min kära lilla mamma hade en.
Nu har den flytta hem till mig.
Tusen tack söta lilla mamma, blev så GLAD!!!
Visst bliv det snyggt med kortet i den.

Motivstämpeln är från Magnolia.

Så lite rosor och en söt charms...

♥♥♥
The Greeting Farm - HG Snuggle
Fick hem denna söta stämpel fredags
upptäckte att jag hade den redan.
Vilken koll man har på sina stämplar !
Är du intresserad så är det din för 50kr samt frakt 6 kr.
Helt ny och oanvänd!

Stämpeln är såld 24/1

Mejla mig om du är intresserad !
a.petersson@telia.com

♥♥♥

Det var allt för den här gången.
Ha en fortsatt pysslig helg!

Kram Anneli

11 kommentarer:

onkis sa...

Vilket ljuvligt kort, och va bra att du fick tag på en fakir :)

Susy sa...

Vilket super fint kort!
Kram Susy

Erica sa...

Ljuvligt dekorerat kort, me like! En sådan där fakir skulle jag också vilja ha, perfekt att fota korten i till bloggen. Kanske man kan leta på loppisar?

Ha en bra vecka! Kram, Erica

Yvonne sa...

Hej min goa van!
Jasa du har fatt din fakir nu.Sa bra.
Tank att jag sitter i Thailand och tittar pa den sida hihi.....
klockan e 23.21 nu och vi ska ga till rummet.
Idag har varit varmaste dagen, 38 grader men det har blast en del sa det var inte olidligt alls. Vi njuter av varmen. Bara en vecka kvar nu.
P.S Fint kort "blink"
10000 varma kramar Y

Petra/Paradise sa...

*haha* Du är ju för rolig ;)
Inte lätt att hålla reda på alla stämplar man har! *fniss*


kortet är LJUUUUVLIG!!!!!

Grattis till blomsterfakiren!
Hade varit trevlig att själv fått äga en :)

KRAM

Louise sa...

Smart ide med fakiren. Så häftigt. Det ska vara du att komma på en sån häftig ide.
Kortet är lika ljuvligt som vanlig. Bara älska hur du färglägger dina motiv.
Ha det bäst min vän och vi syns på lördag på scrappträffen i Kalmar.
Kram Louise

Cyllan sa...

Snyggt kort!
Varför heter det blomsterfakir tro?? Ska man spetsa blommor på den eller...?? (ler)

Hihii...nä det är inte lätt att hålla koll på vad man har i sin stämpelsamling

Ha det gött!
Kraaam C

Susanne sa...

Kanonfint kort och stämpel... fakiren är ju himmla användbart läcker. Vilken tur att mamma hade en!

Gunilla/Nilla sa...

Känner igen det där med stämplarna, rodnar lite! Men visst är det kul att shoppa, haha!!

Ljuvligt fint kort som ALLTID när du skapar! Snyggt när du fotar kortet i fakiren. Vilken tur du hade som fick tag i en så snabbt.

Stor kram från mig/Gunilla

Origami-Bokbinderi-Kort sa...

Åh, vilket vackert kort och med alla blommor! Jag måste leta fram min blomsterfakir eller ikebana också! De är toppen. Nu var det länge sedan jag använde den.

Fru Lindberg sa...

Mammor är bäst, hi hi. Jättefina kort & synd att jag missade Greeting farm-stämpeln, den var supersöt, får nog skutta in & shoppa ;0) ha dte gott!