lördag 4 december 2010

Julkortstillverkningen är igång....

Har skapat julkort, 3 lika men ändå olika
Jag har hittat inspiration här till mina julkort.

♥.♥.♥

♥.♥.♥

♥.♥.♥

Våra katter gillar inte snön!
Smilla skulle gå ut på altan nyss
och hoppade liksom in i snön.
Sen så gick hon in igen. Dom trodde väl inte att de var snö?
Haha, men dom verkade iallafall inte gilla de!


En snöig Smilla !

♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥.♥

Tack för titten!
Trevlig helg på er alla! Och när ni tänder ert adventsljus,
tänd det också för alla hemlösa, utsatta katter!

KRRAAAAM!//Anneli

6 kommentarer:

onkis sa...

Vilka härligt juliga julkort du gör,jättefina!

Karin sa...

men vilka supersnygga kort! Dom ser jätteroliga ut att göra! ååå blir galet scrapsugen när jag tittade in här på allt underbart fint du gör! GRYMT bra är du!
stooor kram!

Pillan sa...

Så fina julkort!! Ett extra plus till det första... :-)
Kraaamiz

Susy sa...

Super fint!
KRAM SUSY

Maria sa...

Vilka fina kort. Och vilken rolig vikning. Det ska testas.
/Maria

Susanne sa...

Underbara julkort alla tre... I like!
Du har fått något av mig... gå in på min sida så ser du vad det är : )
Kramizar