söndag 13 december 2009

3:e Advent!

3:e Advent!
Hoppas att allt är bra med er och att ni njuter av
julpyssel, godis, glögg, god mat och massor av ljus för det gör jag.

Ett julkort till av med en av de nya hÄnglarna stämplarna.
hÄnglarnastämplarna färglagd med promarkers och MCP teknik.
Jag bara älskar dessa söta hÄnglar stämplarna,
man blir så inspirerad att göra julkort med dem.
Textstämpeln kommer från Inkido

Min lilla överraskning kommer jag att lägga ut i kväll.
Så titta in i kväll ... för detta vill ni inte missa!
Jag önska alla en mysig 3:e advent.



Kram Anneli

4 kommentarer:

Caroline sa...

Håller med hänglarna är fina!! Snyggt kort!

Trevlig lucia och advent!

Kram

Eva J sa...

Jättegulligt kort Anneli och jag kommer tillbaka ikväll. Vem vågar chansa????
Kram

Erica sa...

Vilka två jättehärliga kort du har skapat med de nya hÄnglarna. Själv har jag knappt haft tid till att pyssla den senaste tiden men blir så sugen då jag ser dina kort!

Självklart kikar man in i kväll och ser vad du hittat på!

Kram, Erica

Catta sa...

Är runt lite här och där för att söka ny inspiration och hamnade här på din trevliga sida!
Beundrar dina vackra julkort, vilka sköna färger och härliga detaljer!
Håller med om att den där punchen verkar va ett bra köp, det är väldigt effektfullt med de små kvistarna=)

Ha en fin dag!