lördag 17 oktober 2009

Bloggcandy + DT-call

* Idag fortsätter firandet på Scrapptorget ....

ScrappTorget söker en ny inspirationsdesigner
titta in läs mer om det här. Detta får du bara inte missa.

Dessutom lottar vi ut kanon läckra bloggcandys,
vilka grejer det är! Skynda er dit
Jag önskar att jag fick delta och ta en lott!! suck...
*
I morgon (Söndag) kommer Angelica utmana
oss med den första häftiga tävlingen, den får ni inte missa

***
**
*
Jag har fått en KAOS Award i veckan !!!
*
Den kom från söta Annkan
Tusen tusen TACK
för den otroligt fina awarden och jag blev alldeles rörd
och varm i hjärtat av att du vill förära mig
med den och att du tycker att jag är värd det
Tack än en gång vännen

***
**
*
Här är Annkan motivering till varför
hon vill ge mig denna KAOS-award

Tusen tack , titta in Annkan
titta in här .. se hennes underbara alster


Jag får ta å fundera litegrann på vilka jag skall skicka vidare till..
Har massa annat å stå i just nu..=)

För er som inte vet vad KAOS
är kolla in hos goa söta Yoli som startade detta...

I veckan fick jag ett brev från Panduro
om jag ville vara en av 40 bloggare som ska
delta i en Pysseltävling
Så klart tackade jag ... ja ....

Det här kommer bli så roligt!
Igår fick alla tävlande en pyssellåda
med posten med samma innehåll

Uppgiften är att skapa något under 14 dagar
det mest nytänkande, kreativt och inspirerande.

I vinstpotten ligger ett presentkort värde 4000 kr.

Detta låg i pyssellåda:

4 burkar hobbyfärg
Penslar
Självhäftande väggdekorationer
Startkit för scrapbooking + massa tillbehör
Smyckesstartkit + verktyg

Tävlingen börjar igår så nu får jag sätta fart om jag ska hinna

Tack för alla gulliga kommentarer
att ni tar er tid att hoppa in er.
Kram på er och ha det bäst

5 kommentarer:

Cyllan sa...

Nämen vaa kul...att du ska pyssla i Panduros utmaning (såg info om det i någon annans blogg. Ska bli kul och se vad du hittar på med det du fick i ditt paket.
Grattis till ytterligare en KAOS
Ha det gott
Kraaam C

Anonym sa...

Men gud vad skoj att få chansen att göra det för Panduro! Och vilken söt Kaos!

Mrs X sa...

Wow, vilken chans att få ett sånt brev hem!! Jag håller tummarna för dig! Och jag känner som du, tänk om man fick ta en lott i blogg candyt! :)

Kram Helén

Myownhome sa...

Hej!

Jag har också precis varit och hämtat ut ett pysselpaket från Panduro. :) Kul att ramla på en annan av bloggarna som ska vara med och tävla! Ska bli spännande att se vad ni andra hittar på!

Kram
//Johanna

Carina sa...

Hej!
Kul att få träffa ytterliggare en mångpysslare till Panduros tävling.Det skall bli roligt att få se många olikheter med samma material.

Lycka till!