fredag 26 juni 2009

Svensk Scrapbooking är det cybercrop

Igår kväll knåpade jag ihop två Grattiskort
till cybercropen på Svensk scrapboking
Här är min tolkning
av den underbara skissen som Yori har gjort.
Den här stämplen med tjejen
vet jag inte var den kommer från ,
hade ett uppstämplat motiv i min låda

Textstämplen kommer från Tingtura
Det blev med mina favoritfärger i rosa toner såklart!

Stort GRATTIS Yori
att du kom med din underbara skiss
Titta in till Yori se allt hon skapar.
Hon är helt otroligt, så duktigt!!!
Klicka på skissen så kommer
ni till hennes bloggl

Nästa kort har jag gjort efter Kamillas skiss.
Detta blev också ett Grattis kort.
Stämplarna kommer från Penny Black
och text stämpeln från Tingtura
Kortet har jag låtit gå i röda toner.
Detta kortet ska min goa sambo
få idag på sin födelsedag.


Kamillas skiss

I går kom mina pärlor och spetsen från Pysseltagen
Kolla in vilken underbar spets.
Säger GRATTIS till Pysseltagen
som firar att dom har haft butiken ett år.
Dom firar med en massa erbjudande.
Jag var inne köpte en massa cardstock i morse
10 cardstock för 35:-, så billigt



Kolla in vilket snygg alfabet som
Panduro hade på rean.
Det är ju bara så snyggt,
Har kostat 289:- nu säljer man det för 144:-
Vilket fynd !!!!!


Såg detta snygga stämpelkitet på Panduro
....men köpte det aldrig .

Igår ångrade jag mig,
men då hade min goa vän Yvonne
det i sin byrålåda. Jag fick köpa hennes.
Tusen tack Yvonne du gjorde min dag, du är för go

***

Detta var allt för idag...
jag skulle vilja lämna in fler bidrag till Svensk scrapbboking
men sitter med värsta nackspärren som inte vill släppa.
Så få se om den släpper
så jag kan göra lite fler bidrag det är ju så kul
Så typiskt nu när man är ledig i tre dagar.



Hoppas att solen lyser på Er och att ni får en underbar dag!

Kram Anneli

4 kommentarer:

BellaMio sa...

Hej hopp snuttan!

Sååå fiiina bidrag du fått ihop! Själv har jag inte hunnit med att göra så många bidrag tyvärr, menjag har ju två dar kvar, hihi...

nä, Hanna har inte hunnit få upp sin webshop ännu, men om du inte vill vänta så tycker jag att du ska ringa till henne. Jag tror att hon har pappret i två eller tre olika färger. Hon skickar dem säkert till dig.

Kram Kram!

Yoli Design sa...

Heeeeeej tjejjen...'
Åhhh me in love i ditt råååsa kort... Så snygg tolkning!! :D Yummy!

Å det röda kortet är oxå suppernajs!
Vet du vad... nu har jag gjort 12 bidrag, så nu är jag med i kampen om Queen of CC eller vad det nu exakt hette!! heheh sköjj...

Kraaaaaaaaam kära du
å hoppas du får en TOPPEN helg i det strålande vädret!

Louise sa...

Hej och tack så jätte mycket för i går.
Var en sån trevlig kväll även om det var VARMTTTTTTTTTTTTTTT.

Många Kramar från mig till dig.

Louise

Anonym sa...

I was more than happy to uncover this site. I want to to thank you for your time just for this wonderful read!
! I definitely liked every little bit of it and i also have you saved
to fav to see new things on your web site.

Feel free to surf to my webpage posicionamientoenbuscadoreswebseo.es