onsdag 13 maj 2009

TACK alla för gratulationerna!!


Idag när jag kom hem låg det en hel hög med
super söta gratulationskort från min goa vänner.
Måste bara visa er dom söta korten som dom har skickat mig


Det här kortet med den super söta hästen
kommer från min goa Ölandsvän Louise.
Kortet är så söt och härligt hopsatt med färger och detaljer
Louise började förra hösten scrapa och är så duktig.
Titta in i hennes blogg se hennes alster.


På insidan hittade jag denna söta hälsningen.


Detta kortet är så underbart
det kommer från min söta goa vän Yvonne.
Yvonne började scrapa för två år sedan var lite imot det först,
så har hon scrapat loss är så duktigt.
Titta in i hennes blogg se hennes helt underbara alster


På insidan hittade jag denna hälsningen och i kuvertet
låg det en super söt stämpel med penslar..
bara älskade den,, tusen tack Yvonne blev så GLAD



Det här underbara kortet, som man får känsla av att
man har hamnat på en sommaräng är så underbart söt.
Kommer från min goa vän Caroline som var en av dom
som fick mig komma igång scrapa.
Titta in till Caroline se hennes underbara alster



Det här söta kortet kommer från min
goa kollega Madeleine som också började scrapa förra hösten.
Jag tycker Madde får ihop alla detaljer så bra ,
kolla in katten och blommorna så härligt hopsatt.
Titta in i hennes blogg se fler underbara alster



Jag bara älskade detta kortet så underbara färger
och så super söt med den lilla rosenbukettern,
så härligt gammeldags.
Kortet har min goa vän Gunnie gjort som också
är en dom som gjorde att jag kom igång scrapa.
Titta in till Gunnie se fler av hennes underbara alster


Tusen tack för dom super söta korten,
blev så GLAD dom gjorde min dag.
Tack mina goa vänner

Den översta bilden är på vårt äppleträd som står i full blom
Den sista bilden är glimt på vårt Japanska körsbärsträd



Stooooooor kramis till er alla!!



11 kommentarer:

Madeleine sa...

Det var många fina kort du fått i alla dess stilar.
Hoppas du hade en bra födelsedag!

ps Fick du pennorna i present som vi sa... : )??? ds

Kram Madde

Kellis sa...

Men åh, vilken härlig brevskörd du hade i din brevlåda!! Tänk att få alla såna kort när man väl fyller år, inte behövs det några "riktiga" presenter då inte!!*ler*

Grattis i efterskott säger jag!

Caroline sa...

Så många fina kort och olika stilar som Madde sa. Ha det fint! Kram Caroline

Henrietta sa...

Grattis, Grattis!! Hoppas att du hade en fin, fin dag :o))

Yvonne sa...

Du é'la för gooo =))
cellofanpåsen "my disign" kommer från scraplyckan och kostar 2kr/st. Misstänkte dom kom därifrån så jag kollade.
10000 kramar//Y

Louise sa...

Å vad roligt att du la ut alla fina kort i din blogg så vi fick a del av dom.
Alla var verkligen fina och olika.
Håller också med Madde.

Många kramar Louise

Gunnies Pysselhörna sa...

Va kul att du fick så... många kort med olika stilar. Hoppas du hade en bra födelsedag.........
Kram Gunnie

Yoli Design sa...

Näääääämen wow vilka underbara kort... Vilka goá vänner som skickar så vackra kort till dig... muuums
å om jag bara vetat att du fyllde skulle jag ju oxå skickat ett i iiilfart!! :D Dumma dig som inte berättar! :P hihi....

kraaaaaaam på dig!!

Erica sa...

Du har fått många jätte fina kort. alltid lika kul när man hittar sådana i sin brevlåda.
Ett stort Grattis i efterskott. Hoppas du hade en bra födelsedag!

Kram Erica

Louise sa...

Nu har du en liten utmaning att hämta i min blogg.
En rolig sådan :o)

www.mariante.se sa...

Jaha så har man då missat nåt igen!
Lämnar över den vackraste kvist cybersyréner du någonsin sett iallefall å en hel korg full med kramar!