söndag 8 mars 2009

Scrap-mässa i Göteborg


I går var jag med mina underbara vänner,
Gunnie, Madde, Caroline, Yvonne och Louise
på scrapmässa i Göteborg.
Det var så kul få träffa Louise som jag bara
haft mejl kontakt med hittills.
Vi hade lika roligt som vanligt på tåget
till Göteborg mycket fnitter blev det.
Jag har köpt en massa härliga papper och dekorationer,
dels för att skaffa ny inspiration och sedan
för att fylla på redan fulla lager…
Här kommer lite bilder från mässan
kolla in papperna jag hittade hos Skraplyckan helt underbara.







Tack för titten och välkommen åter!
Kram Anneli

3 kommentarer:

Cyllan sa...

Oj så mycket stämplar det var och titta på på mässan (min man sa att det var ju tur att jag inte kom dit för det blev ju billigare nu när jag bara kan se dem på bild...hihii)
Ha det bra
Kram C

Louise sa...

Hej vännen.
Nu har jag varit hemma en stund.
Med massor av nya saker. Så roligt det ska bli att pyssla nu.

Jag tyckte det var mycket trevlig och roligt att få träffa dig med live. Du är lika go i verkligheten som via mail ;o)
Tack för en trevlig tid på mässan.

Ha det gott vännen.
Stor och varm kram från mig.

www.mariante.se sa...

Kraaaaaam