söndag 15 februari 2009

Ölands scrapträff

Boka in den 26 september i filofaxen
Kl: 10.00-22.00
för då är det premiär för Ölands scrapträff

Är du en stämplare/kortmakare,
scrappare eller papperspysslare är det här
ett tillfälle till inspiration och pyssel i gemenskap.
Först till kvarn som gäller…….
***
3 Kreativa gäster som smittar av sig sin skaparglädje
är inbjudna till vårt Inspiratörsbord för att du ska kunna lära dig
massa nytt och bli inspirerad till att testa nya tekniker och stilar
där kan du slå dej ner för att titta, fråga & lära….

***
Inbjudna gäster

Petra/Paradises och Hoppetossa/Mariante

***
Jag lovar att det blir en minnesvärd dag
som ni sent kommer glömma!
Så fram med kalendern och boka datumet NU!

***
Mer information finns här

**********
Vill du länka till Scrapträffen på Öland från din egen blogg?
***
Du kan vinna en biljett !
Allt du behöver göra är att skriva om detta i din blogg
och lägga denna bilden i menyraden och länka till Ölandsträffen.


VIKTIGT: Ett inlägg försvinner så lätt i mängden
när man fyller på med nya, så för vara med i tävlingen
ska bannern vara i menyraden där den syns hela tiden
Alltså, länka till tävlingen i din menyrad,
lämna sedan en kommentar till detta inlägg.
Jag drar en vinnare den 31 Juli.
(har du tur får du pengarna tillbaka)

8 kommentarer:

Gunnies Pysselhörna sa...

Vad kul att du ska ordna en scrapträff på Öland.
Lycka till!
Kram Mormor

Caroline sa...

Vilken rolig hemlis=)

Louise sa...

Jätte bra idé.
Jag har nu lagt in bilden och länkat hit på min sida.
Synd bara att det är mitt under Ölands skördefesten för jag vill verkligen gå på denna träff.
Jag önskar dig och alla andra en jätte trevlig scrappträff.
Kram Louise

Madeleine sa...

Gud vad roligt detta kommer bli! Jag har länkat till din blogg på min sida.

Kram Madde

Cyllan sa...

Ååå vilken kul överraskning du hade på lut. Synd bara att jag inte kan planerar så långt i för väg för det hade varit himla kul att träffa er "live".
Har gjort en länk i min blogg (hoppas det räcker med info under bilden annars säg till mig så ändrar jag det)
Tack för de fina orden du lämnade efter dig i min blogg.
Ha det gott
Kram C

Caroline sa...

Nu har jag länkat till bloggen både i ett inlägg och på sidan.. Kram Caroline

Jenny sa...

Så spänannde! Har lagt in bilden och länkat. Hoppas på tur. I så fall planerar jag ett besök hos min pappa vid det datumet.

Gunnies Pysselhörna sa...

Hej nu har även jag länkat bilden till min sida. Ha en bra dag.
Kram Mormor