måndag 26 januari 2009

Canvas duk !

Denna gången blev det en liten barntavla i turkos,
bara älskar det blommiga pappret.
Nu var det sista jag hade, jag köpte det på
mässan i Göteborg har inte sett det sen.



Stämpeln med barnvagnen finns hos Hobby och Hantverk



Det turkosa bandet fick jag av Cina. när hon hade en Blogg Candy.
Det söta spännet hittade jag hos Scrappkalja




Pröva på att scrappa canvasar för det är så otroligt roligt!

Jag vill att ni ska veta att ni verkligen
gör mig glad med era gulliga kommentarer
Tack för titten och välkommen åter!
Kram Anneli

10 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh såå vacker! Jag har flera canvasdukar som bara väntar på att få scrappas & hängas upp! Men då får dom nog vänta länge, hi hi! ;)

Ha en bra kväll. kram

Yvonne sa...

Åhhhh vad fint,gulligt, underbart vackert =))
Snart ska jag göra en också =))
100000000-KRAMAR//Y

Lotta Franzén sa...

Kanonfint Anneli! Vilka härliga färger. Var har du hittat den söta nallen då?
/Lotta

Louise sa...

Så vackert kort.
Fattar inte hur du bär dig åt för att lyckas så bra varje gång.
Tack för dina fina ord på min blogg.

Ha det gott Kram Louise

Anneli sa...

Den lilla söta nallen köpte jag också på mässan i Göteborg, Det var ett ark med massa söta nallebjörnar..

Kom inte ihåg från vilket företag jag hittade den på, tyvärr..

Cyllan sa...

Alltid lika kul att titta in i din blogg och se vad du skapat.
Så söt Canvasen blev med baby-motiv

Anonym sa...

Vad söt!!

Annica H sa...

Men så fint! Jättegulligt!
Jag har åxå testa att göra canvastavlor, men har inte tordats visa någon än...

Anonym sa...

helloh kära du!!
:D

tack för utmaningen... den var verkligen ngt att tugga på!! :P hihi

Ja, det största dilemmat är ju dock att alla saker ligger i packlådor... men det bästa med det är ju att jag då har god tid på mig att fundera över denna utmaning!! hihihi....

underbar tavla du gjort...

kraaaaaaaaaaam

Louise sa...

För alla fina kort och en mycket bra inspiration källa.
Får du en adwards av mig.
Kram Louise
http://louiseudden.blogspot.com/