söndag 17 augusti 2014

Dt-alster för PY Hobby - Grattiskort

 Knåpat ihop ett grattis kort ...
Kolla in dom nya fina mönsterpapperna
 i svart och vitt du hittar dom HÄR


Nästan
allt material kommer från
PY Hobby
Bara klicka på orden så kommer du till produkterna
 Dem fina diesen som jag har använt på kortet
  är från Joy Du hittar en massa dies från Joy crafts HÄR
 HÄR hittar du alla fina blommor hos PY Hobby
 Vacker paketcharms med en tag där texten "For You" är präglad.
Min fina vackra Smilla...
 
Titta in hos Py Hobby å kika runt
det har kommit hem massa nyheter
 bland annat vinterkollektionen från Wild Rose Studio! =)
Hoppa in HÄR !

Ha det bra så hörs vi snart igen!
KRRAAAAM!//Anneli

4 kommentarer:

Ulla sa...

Åh så vackert kort i svart och vitt. Då ses vi i slutet på oktober väl.
Kram Ulla

Maritha sa...

Superduperfint kort och stilrent. Snyggt med svart och vitt :)

Kraaaaam

annkan sa...

Grymt fint kort, som vanligt! Alltså, jag är så ledsen att jag inte kikat in här på länge. Och ännu längre sen var det väl sen jag kikade in i min egen blogg- och där fann jag nyss en kommentar från dig som var jäättegammal. Sorry ;-) Hoppas du har det gott. Kram :-)

Anonym sa...

Wow, wonderful blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look
of your website is magnificent, let alone the content!



Feel free to visit my blog :: blog canada
pvt ()